Jump to content

Presisjon i Baikal Taiga


Ustu'n

Recommended Posts

Flott presisjon hvis du takler det harde avtrekket. Jeg solgte min fordi jeg i jaktsituasjoner ikke greide å få inn avtrekkeren og holde børsa rolig samtidig, enda den var justert av børsemaker. Men der er vi forskjellige alle sammen så selv om det ikke funka for meg, så kan det være ei superbørse for andre. Skøt imidlertid flotte samlinger på banen med anlegg. Ingen klatring heller.

Link to comment
Share on other sites

Joda, jeg har da også en slik russer i skapet, kamret i kaliber 20-76 og .22 WinMag.

IMG_0466.jpg

Den versjonen jeg innhar er et eksemplar med lodda løp og er konstruert med riflepipa øverst. Avtrekket er som de fleste andre også mener ikke noe særlig, men jeg har på følelsen at mitt ikke er så verst. Jeg skyter i hvertfall greit med det.

IMG_0268.jpg

Her er to treskuddsserier skutt sittende på 80 meters avstand med annlegg på en ryggsekk. To skudd i hverandre og et ned og til høyre, altså kan jeg skyte to skudd rimelig kjapt før varmen spiller inn på treffpunktet. Flere enn det er det vel neppe særlig ofte bruk for med dette geværet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...