Jump to content

Henger for frakt av hunder


Finnlight 338WM

Recommended Posts

Jeg har 3 kammerater som har kjøpt seg slike. To av dem er produsert i Danmark(eller Sverige) mens tredje er produsert i Tyskland. Sistnevnte ble kjøpt brukt og den har jeg ikke sett nærmere på, men de er visst svært like.

Jeg lånte med meg en slik på jakta i Nord Sverige ett år hadde den etter bilen i 250 mil og må si att den var veldig fin å ha etter.

Jeg kunne godt ha tenkt meg en slik selv, men med en prislapp på bortimot 80 000,- for en ny gjør det smertelig dyrt.

Det er sikkert prisforskjeller og størrelsesforskjeller, og det jeg fikk fortalt var at den tysproduserte var noe rimeligere.

Jeg kan, om ønskelig, skaffe navn på de som tar inn og forhandler de danske.

Link to comment
Share on other sites

Er du ute etter en som er tilhenger av hunder eller en tilhenger for frakt av flere hunder? Her er et eksempel på det siste http://www.tjenestehund.no/index.php?op ... Itemid=104 og hvis du søker på hundehenger vil du finne mer av det du forhåpentligvis søker etter.

 

Mulig at det er meg det er noe galt med, men jeg begynner å bli lei av å se emnetitler som omtales som rådyr børse, rådyr hund, jakt radio osv. Det må da gå an å få det inn i hodet at to sammensatte ord som hovedregel skal skrives sammen. Det ser jo ut som om det er skolestartere som har skrevet innleggene og emnetittelen burde ihvertfall kunne være korrekturlest en gang.

Link to comment
Share on other sites

 

Mulig at det er meg det er noe galt med, men jeg begynner å bli lei av å se emnetitler som omtales som rådyr børse, rådyr hund, jakt radio osv. Det må da gå an å få det inn i hodet at to sammensatte ord som hovedregel skal skrives sammen. Det ser jo ut som om det er skolestartere som har skrevet innleggene og emnetittelen burde ihvertfall kunne være korrekturlest en gang.

 

 

Takker for tipset, men hvis du er så lei av disse udugelige trådtitlene, så skjønner jeg ikke at du gidder å inn å lese de........ :?::?:

Link to comment
Share on other sites

Det er disse som tjenestehund.no har på sidene sine jeg er ute etter. De lages av Würz hengerfabrikk i Tyskland. Men tjenestehund.no har sluttet å selge hengere, så pr.idag er det ingen som selger disse. Har sett på de på finn.no, og på de som Team Finnskog har, men det er disse max-trem hengerne som har falt i smak, og som jeg ser er mest praktisk for mitt bruk.

 

Tips om brukte eller nye slike mottas med takk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...