Jump to content

lyddemper


Snoalta

Recommended Posts

Hei.

 

Har en varberger i 6,5x55 som jeg har tenkt å skaffe meg lyd demper til.

Børsa er ganske tung i utgangspunktet 3,8kg og 60cm løp.

Jeg ønsker ikke at den skal bli noe tyngre med lyd demper eller at eventuelt kapping av løp skal gå ut over presisjonen.

 

 

Trenger noen tips og erfaringer ang dette

Link to comment
Share on other sites

Sannsynligvis vil ikkje kapping gå ut over presisjonen. Dei fleste vil vel heller oppleve betre presisjon etter kapping, ny kroning og montering av lyddempar.

Dette med vekt er eit enkelt reknestykke. Dersom demparen er tyngre enn den løpsbiten du eventuelt kappar bort, blir riggen tyngre. Kappar du vekk meir vekt enn du montera på, blir det lettare.

Link to comment
Share on other sites

Sannsynligvis vil ikkje kapping gå ut over presisjonen. Dei fleste vil vel heller oppleve betre presisjon etter kapping, ny kroning og montering av lyddempar.

Dette med vekt er eit enkelt reknestykke. Dersom demparen er tyngre enn den løpsbiten du eventuelt kappar bort, blir riggen tyngre. Kappar du vekk meir vekt enn du montera på, blir det lettare.

 

Hva med hastigheten på kula?

Finnes det noe data ang det?

Link to comment
Share on other sites

Du kan, eller vil sannsynligvis, miste litt hastigheit på kula ved kapping.

Dette er litt avhengig av kaliber, brennehastigheit på krutet, lading etc.

 

Fins vel ikkje noko fasitsvar på dette, men det blir vel sagt at ein må rekne med å tape 3-5 m/s i utgangshastigheit per cm ein kappar av løpet når det gjelder 6,5x55.

 

So dersom du er opptatt av å utnytte hastigheitspotensialet i 6,5x55 fullt ut, bør du ikkje kappe. I alle fall ikkje mykje. Mange børsemakarar anbefalar ikkje kapping av 6,5x55 til under 55 cm.

Men eg veit og om folk som har kappa 6,5 til 47 cm og er kjempefornøgd med det.

 

Til jaktbruk på "normale" skothold (snakkar no om norsk storviltjakt) er desse sekundmeterane etter mi meining av akademisk interresse og har liten praktisk betydning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...