Jump to content

Kjempebra kundeservice fra Pardini!


Woff

Recommended Posts

:D Denne her bare MÅ jeg skryte litt av her! Jeg kom i kontakt med en ansatt hos Pardini for drøyt et år siden, da jeg skrev en mail til de for å få tak i et stoffmerke.

Jeg vekslet dengang et par mailer med han, og han sendte meg da en skytevest, en caps, tre-fire stoffmerker og 15 - 20 klistremerker!!

Jeg har greid å bruke opp mesteparten av merkene nå, så jeg kontaktet min gode venn for drøyt en uke siden og spurte om jeg kunne få kjøpt noen flere merker..

Han svarte samme dag, og sa at det skulle han sende og selvsagt kostnadsfritt!

:!::D

I dag ankom det en rekomandert pakke fra Italia! Pakka inneholdt tre caps, hurtiglader for .22 og .32, femten stoffmerker og en liten stabel med klistremerker!! (Portoen på pakka var 13€!)

Gjett om jeg ble glad da! :wink:

 

(Men sånn er det vel kanskje når man har satset på kvalitet!)

Link to comment
Share on other sites

8) Redd for at jeg har et par skytterkolegaer her som blir mektig sure hvis de ikke har førstepri på caps'ene, men jeg kan gjerne sende deg et par merker.

Det er visst flere som har fått tilsendt mye fint fra Pardini. Det koster jo ikke mer enn en høffelig mail til de... Jeg fikk selv tipset på SL til å skrive til de, noe jeg ikke angrer på!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk vest, cap og merker for 1-2 år siden fra Pardini men den ble stoppet i tollen fordi de ville at jeg skulle betale moms av dette.

De måtte ha en vedlagt faktura som viste at verdien var 0kr (euro) dersom de skulle slippe pakken videre uten at jeg betalte moms.

Jeg fikk de rette papirene fra Pardini etter hvert slik at det ordnet seg.

 

Rart ikke tollen ser at det var reklameartikler.

Link to comment
Share on other sites

:lol: Hvis jeg hadde sendt bilde av meg selv iført kun en Pardinipistol så hadde antakligvis Pardini stoppet alt salg til Norge umiddelbart! (Grunnet terrorpost....) Jeg hadde vel også blitt anmeldt for drapsforsøk... Så det alternativet utgår!

Det andre du nevner skjønner jeg ikke? Selfølgelig må du jo skrive på italiensk! (Hvordan hadde du behandlet en mail til deg selv på for eksempel kinesisk?)

Jeg går ut fra at Fozzy357 er minst like god som meg til å skrive italiensk....

 

Sto scherzando naturalmente! Non è possibile una parola italiana!

Link to comment
Share on other sites

Det som har falt meg inn er kanskje at du og Fozzy sendte mail på italiensk, eller som du sier, at dere la ved frekke bilder av dere kun iført Pardini-pistoler.. :lol:

 

Il ravioli pergamennte pistole ocho penne i mille lire u costa nostra (uno) pasta rema 1000 non benne duo caps y stickers per Il Duche, mille grasse!

 

Er setning som fungerte for meg... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Il servizio di assistenza al cliente al Pardini non lo gradice..

 

Noen andre her som har lyst å kontakte Pardini på mine vegne og se om de svarer da? :roll:

Nå har jeg maila Alberto Trinca i mange måneder ang. løpsvridning og diameter på de 2 løpene de har.

Kan hende det hjelper hvis han kjenner deg?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...