Jump to content

Ladedata 375H&H+ 225grs Hornady interlock


magnumlars

Recommended Posts

Heisann,

 

Er det nokon som sitter på nokre ladedata til denne kula? Tenker spesielt på litt reduserte ladningar som sender ut ei slik kule i 650-750m/sek.

 

Innbiller meg at denne kula vil gjere ein heilt grei jobb i denne farten på ein hjort eller fem. Ser ingen grunn til å bruke bøffel-ladning på 50-meters avstand i hjorteskogen. Skal eg skyte langt har eg betre børser til det formålet.

Link to comment
Share on other sites

For reduserte treningsladninger bruker jeg Hornady 220 FP kule og 55 grs N135 krutt, som oppgitt i Ladeboken. Gir ca 690 m/s i Sakoen min, meget behagelig rekyl og bra presisjon. Men kulebanen er jo som grisen hopper, derfor er treffpunktet ca 30 cm under vanlige ladninger på 100m.

 

Bruk forøvrig magnum hetter.

 

Hilsen Kristoffer

Link to comment
Share on other sites

I eit eller anna amerikansk våpenblad eg las i her for eit par mnd sidan var den oppgitt ein del reduserte ladningar til 375 H&H (mest sannsynleg G&A). Her meinar eg å hukse at det var oppgitt ladningar på 40-45grs av eit eller anna amerikansk krutt til 225 grs hornady. Kan dette vere noko som ligg i området N120?

Link to comment
Share on other sites

Då endelig fant eg artikkelen:

http://www.gunsandammomag.com/cs/Satell ... agenum%3D3

 

Om eg ikkje er heilt på vide veier her er ladninga som er oppgitt til 225 grs Hornady noko som vil tilsvare ca 45grs N140 for å oppnå 500 m/sek.

 

Minimumsladningane i tabellane oppgir 65-70grs N140 på 235grs kule. Er det uproblematisk å gå heilt ned til 50 grs med N140?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...