Jump to content

UFF.


høggern

Recommended Posts

vi har en gråhundtispe som skulle fått valper for en uke siden. på tirsdag begynte hun oppføre seg undelig. vi fikk henne til veterinæren som konstaterte at valpene var i livet å at de kom ut når de var klare.... hun ville altså ikke gjøre noe

 

onsdag ble hunden igjen tatt til veterinæren, som konstaterte at valpene var store å hun mente de burde komme ut snart. hun ville fortsatt ikke gjøre noe.

 

å tidlig fredag morgen fødde hunden døde valper

 

 

kjenner jeg ble irritert på veterinæren. hunden hadde jo gått 1 uke over tida. å ingenting ble gjort.

 

er å skrive feite regninger det eneste de folka der kan gjøre?

Link to comment
Share on other sites

vi har en gråhundtispe som skulle fått valper for en uke siden. på tirsdag begynte hun oppføre seg undelig. vi fikk henne til veterinæren som konstaterte at valpene var i livet å at de kom ut når de var klare.... hun ville altså ikke gjøre noe

 

onsdag ble hunden igjen tatt til veterinæren, som konstaterte at valpene var store å hun mente de burde komme ut snart. hun ville fortsatt ikke gjøre noe.

 

å tidlig fredag morgen fødde hunden døde valper

 

 

kjenner jeg ble irritert på veterinæren. hunden hadde jo gått 1 uke over tida. å ingenting ble gjort.

 

er å skrive feite regninger det eneste de folka der kan gjøre?

 

Jævla dritt da!

Ved noen tilfeller så pleier jeg å få en "second opinion" hos en annen veterinær!

Men koster, det gjør det!

(Pass på nå, så du ikke erter på deg "studenten vår".) :wink:

Link to comment
Share on other sites

UFF var nå mildt sagt da Høggern... :shock: Legg de døde valpene på skrivebordet til veterinæren med klar beskjed om hva du synes... :(

UFF er det eneste jeg kan si i trådtittelen. hadde jeg skulla sagt hva jeg mener om dette, hadde det blitt moderert.

 

valpene er døde og begravet så de kommer ikke til no veterinær.

 

@ buster: hadde det vært en anna veterinær innen 10 mil skulle vi nok dratt dit. men det er litt avstander vet du.....

Link to comment
Share on other sites

Hmm, hørtes ut til å være en merkelig vet :evil: . Ei uke etter termin er mye på ei bikkje!

Men det er som Buster sier: Skaff flere uttalelser om du er sterkt uenig i avgjørelsen, det er alltid eieren som kjenner bikkja best. Jævla synd og harmelig å miste eit kvalpekull uansett måte, men blir nå liksom ekstra ille når ein står og kjenner at berettiget bekymmring blir ignorert og ender med katastrofe. Jævlig synd med kvalpene Høggern......

 

Personlig så har eg meget godt forhold til mine vetrinærer (ku-doktorer, men dyktige på hund også) Smådyrklinikker er dyyyyrt ja. Tok keisersnitt på nestsiste kullet jeg hadde. Pris: 1800 kr samt at det på regninga sto: løypesnu storfe :lol: tipper prisen ligger i et annet leie ved vilken som helst smådyrklinikk.

 

tulling

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...