Jump to content

Fin Fin Fin røye


Primer

Recommended Posts

hei.

Vet jo at dette primært er et jakt- og skyteforum, men kunne ikke la være å legge ut noen fiskevideoer som jeg og en kompis fikk tatt for noen dager siden Det er den største røyra jeg har fått sommerstid. sikkert mange hær som har fått større røye, men artig å ha det på film.

 

 

Den minste: del 1:

 

Den største:

Del 1:

Del 2:

 

 

Edit: jeg som sitter og gliser blir fort litt oppkavet når det gjelder jakt og fiske

 

Mvh

Mats

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Makkieboy har også fisket nordpå, dette er fra sankthans, men fikk ikke overført bilder fra mobil, før jeg kom hjem pga feil på tlf kabel. Men men.

 

Plassen er ikke hemlig, og heter Stopparfjorvatnet, og ligger på øya jeg jobber.

Stopparfjorvatnet.jpg

Det er det nederste vannnet som gjelder, selv om alle huser bra fisk.

 

Jeg fiska litt en times tid, mens de andre stelte i stand sankthansbål, og her er fangsten:

Stopparfjorvatnet1.jpg

Fisken ble ikke veid, men kniven på bildet er 23 cm lang, så det gir en viss pekepinn :D

Vil anslå 0,8-1,1 kg.

 

Blir ikke det samme å fiske hjemme på sørlandet lenger nå :oops:

Link to comment
Share on other sites

Fine fisker. Var på fjellet i natt, så bare et vak. Får vel heller prøve meg på sjøørreten i havet :) Kanskje ikke koketemperaturer der riktig enda. Elva duger bare til å kjøle seg selv ned nå. Målt over 20°C i Repparfjordelva, antar det ikke er mindre her. Kjekt å bade i glassklare elver med 6-7 meter høye berg man kan hoppe fra :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...