Jump to content

Howa eller remington varmint


myrnissen

Recommended Posts

Jeg fikk beskjed på jaktdepotet at det ikke lengre var en enkel opperasjon hvis man ville kappe løp på Howa. Grunnen til dette var at de nye modellene hadde piper som var spesielt godt festet i kassen. Den samme fyren fortalte at det ikke var noe problem å bytte løp. Jeg får ikke dette til å stemme, men det var nok til at jeg valgte å slå fra meg Howa.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også blitt veldig fornøyd med min Varmint etter at jeg kappet 11 cm av løpet, kvittet meg med den ultrakjipe plaststokken, justerte avtrekket og fant noen ladninger som går skikkelig godt.

 

Likevel så tror jeg nok ikke at jeg hadde blitt mindre fornøyd om det stod Howa på riflen i stedet for Remington. Jeg ville uansett ha ønsket meg et løp med en brattere riflestigning enn 1:12...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også blitt veldig fornøyd med min Varmint etter at jeg kappet 11 cm av løpet, kvittet meg med den ultrakjipe plaststokken, justerte avtrekket og fant noen ladninger som går skikkelig godt.

 

Likevel så tror jeg nok ikke at jeg hadde blitt mindre fornøyd om det stod Howa på riflen i stedet for Remington. Jeg ville uansett ha ønsket meg et løp med en brattere riflestigning enn 1:12...

 

Har bestilt en Rem 700 SPS tactical,

som løser de fleste av dine problemstillinger.

 

MADMADS

Link to comment
Share on other sites

Har bestilt en Rem 700 SPS tactical,

som løser de fleste av dine problemstillinger.

 

Fornuftig. Det var en slik jeg ville ha også, men det var ikke flere å oppdrive i .223 da jeg skulle handle. Jeg fikk min Varmint såpass billig at den ikke ble dyrere enn en Tactical selv om jeg brukte litt penger på BM. Når det gjelder riflestigning, så stabiliserer den tom 55gr, men over dette begynner ting å bli litt "hårete". Jeg vurderer å bytte til en kvalitetspipe kommende vinter med 1:8 stigning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...