Jump to content

noen som er kjent i Edinburgh?


Ole_Netland

Recommended Posts

nå ligger vi til kai i Leith, Edinburg, og jeg kunne tenke meg å se om der er noe jakt butikker her, noen av dere som har vært her og kikket etter det samme?

 

eventuelt, dersom noen av dere er kjent med hva den skotske versjonen av gule sider er og klarer å finne slike butikker der så er jeg og taknemelig for slik hjelp.

 

blir vel mest å se på optikk og annet utstyr som der ikke blir noe tull med når det skal ut og inn av land...

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke skryte på meg å være kjent...

 

Har vært der 1 gang og fant da en våpenbutikk, denne er/var liten og fort gjort å misse. Ligger i ei bakgate til shoppinggata (Princes street) Legg inn: princes street, edinburgh i Google.map [LINK] Da skal du være omtrent midt i kjerneområdet :wink:

 

Kortversjon:

Stå i Princes street med ryggen mot slottet. Da har du jernbane og parkområdet i ryggen.

Da skal du gå i en av tverrgt. til Princesstreet opp til George street eller Queen street. Mener å huske at dette er en hjørnebutikk(?) Knøttliten sådan.

Den kan også ligge mellom George og Queen street omtrent med slottet i ryggen. Vet ikke om det hjelper deg??? Mulig noe "klønete" forklart :oops:

Link to comment
Share on other sites

Trålte Edinburg i fjor i ei uke og fant kun en skikkelig jakt/våpenbutikk!!men ikke no billig der gitt !!flere fiske utstyr butikker men jaktbutikker var det dårlig med gitt(den som er nevnt i tråden overfor)Du får gå på the black rose og ta en pint istedenfor ole

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...