Jump to content

S&W nightguard serie


evert

Recommended Posts

ajajaj! dette har sikkert mange av dere sett før, men jeg er henrykt, og må dele det med dere:

 

http://www.smith-wesson.com/webapp/wcs/ ... y_rn=50802

 

M396: L-ramme, 44special, 5-skudd! nesten perfekt!(eller ihvertfall det nærmeste jeg har sett på lenge)

Desverre har brukt litt for lite pipe, 2,5"- når de burde ha brukt litt over 3", kanskje nesten 3,5". Grepet ser bra ut.

Hadde de i tillegg laget den med stålramme istedenfor scandifisert aluminium, og satt på et justerbart baksikte, skulle jeg kanskje vært villig til å grave frem nok penger til å få noen til å importere en til meg.

Link to comment
Share on other sites

Nåja, jeg skjønner at noen ville føle seg handicappet, men jeg har så mange griller i hodet angående mediumstort kaliber i en K- eller L-ramme, at det skulle jeg nok kunne levd med.

Det største turn-offet jeg finner med denne serien er bruken av lettmetallslegering i rammene.

Link to comment
Share on other sites

ajajaj! dette har sikkert mange av dere sett før, men jeg er henrykt, og må dele det med dere:

 

http://www.smith-wesson.com/webapp/wcs/ ... y_rn=50802

 

M396: L-ramme, 44special, 5-skudd! nesten perfekt!(eller ihvertfall det nærmeste jeg har sett på lenge)

Desverre har brukt litt for lite pipe, 2,5"- når de burde ha brukt litt over 3", kanskje nesten 3,5". Grepet ser bra ut.

Hadde de i tillegg laget den med stålramme istedenfor scandifisert aluminium, og satt på et justerbart baksikte, skulle jeg kanskje vært villig til å grave frem nok penger til å få noen til å importere en til meg.

Eller sagt med andre ord; det var lite som stemte likevel :wink:

Link to comment
Share on other sites

joda, en 696 er det everten egentlig ønsker seg, men de er ikke akkurat vanlige her på bjerget...

 

men det hadde faktisk vært mulig å skyte spesialfet med en original 396, 44 special kan lades ned ganske bra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...