Jump to content

IMI Galil


hipshot

Recommended Posts

Ja, det er jeg klar over, Hassel.

Leveringstiden på Armalite AR10 er jeg ikke kjent med, kanskje K-Pro kan fylle inn litt her!?

DPMS AR10 hadde jeg i bestilling i tja, 7-8 mnd før kunden min ikke ville vente lenger på

"den kommer når den kommer"-svar fra fabrikken.

 

Når det gjelder alt amerikansk "black rifle" produkter er det meste der mangelvare nå etter siste presidentvalg.

Dessuten, lykke til med å få eksportert .308 i militærkarakter(AR-15/AR-10) rifler fra State Dept. nå om dagen! :lol:

 

Men dog, smører man seg med en god dæsj tålmodighet er det jo finfin børse! :)

Link to comment
Share on other sites

Men du tenkte kanksje på en galil AR i .308?

 

Det var akkurat det jeg tenkte ja. Men AR kan ikke sammenlignes med AR i denne sammenheng. Galil receiver er smidd stål (tung!), yankee doodle er visstnok aluminium, sikkert i første omgang dimensjonert til .223 (og 7.62x39). (Derfor har jeg mine tvil bitte-littegrann...)

Link to comment
Share on other sites

 

Når det gjelder alt amerikansk "black rifle" produkter er det meste der mangelvare nå etter siste presidentvalg.

Dessuten, lykke til med å få eksportert .308 i militærkarakter(AR-15/AR-10) rifler fra State Dept. nå om dagen! :lol:

 

 

Tja, er den kamret i 308 så skal ikke det være noe problem, har akkurat fått en eksportør til å levere inn søknad om eksporttillatelse nå. Og han regnet med at den var klar om 2-3 uker.

En annen sak er selvfølgelig at ventetiden på børsa er "litt" lengre :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...