Jump to content

Skifte rekylfjær på en Glock


Richard

Recommended Posts

Oi, hvordan var nå dette... :?:oops:

Skulle jo husket det, men er litt i tvil!

Hvis de kan deles, mener jeg å huske at man presset dem sammen og så vred i hver ende av rod'en slik at denne gikk ut av hakk og man kunne dele den.

Men jeg ble plutselig usikker på om den jeg tenker på er original eller ikke.

Du kan jo prøve om ikke noen andre her svarer kjapt...

Link to comment
Share on other sites

Går sikkert ann, men hvorfor? Skal du bytte fjær, så er den komplett (fjær og styring). Skal du bruke uorginal fjær, så er det nok best med en styring av stål. Jeg byttet til en av stål og brukte wolf fjær. Merket ingen forskjell, :shock: så satte på igjen den orginale.

Link to comment
Share on other sites

Du trenger ikke demontere fjæra fra styrestanga. Når du kjøper ny originalfjær kommer den komplett med denne stanga allikevel! Bytt fjær når sleiden ikke går helt frem og låser: La forsiktig sleiden gli fremover helt til løpet nesten er i låsing - slipp sleiden og hvis rekylfjæra da ikke klarer å gjøre resten av jobben selv (låse sleide løp) bør du skifte rekylfjær.

Link to comment
Share on other sites

Har för mig att rekomendationen var att byta efter 5000 skott. Men det var kanske för tjänste bruk, Där är ju kraven lite annorlunda än vad det är på skjutbanan. Men efter 10 000 skott bör man nog byta. Det är ju inga astronomiska summor det handlar om. 150 kr är väll dumt att snåla på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...