Jump to content

Har Erätukku / vildmarks.no snytt meg?


Eirik

Har Erätukku snytt meg?  

26 members have voted

  1. 1. Har Erätukku snytt meg?

    • Ja
      14
    • Nei
      12


Recommended Posts

Hei

Kjøpte for en tid tilbake en musepipe til revelokk fra Erâtukku/vildmarks.no

 

Første gang jeg bestilte skjedde det ingenting, hadde noe dårlig internettforbindelse, men ingen ordrebekreftelse eller noe dukket opp. Så jeg bestilte en gang til, og alt går greit. Sjekker etter en stund kontoen og oppdager at først har butikken trukket meg for den siste bestillingen, og så for den første bestillingen i tillegg.

 

Jeg har sendt flere mail til de og gjort dem oppmerksomme på det og bedt dem tilbakebetale pengene, men de tar seg ikke bryet med å svare eller gjøre noe.

 

Har de rett og slett snytt meg?

Link to comment
Share on other sites

Dette er en mulig forklaring.

 

Iflg en stillingsannonse i Trønderavisa har et nyregistrert selskap, Villmarks.no AS, overtatt distribusjonen i Norge av Jahti Jakt og NorthIce.

Telefonen på Erätukku Vildmarks AS på Kirkenær besvares av en dame, men iflg. godt informerte kilder, er det egentlig stengt der!

Villmarks.no AS har visstnok kjøpt varebeholdningen fra Erätukku Vildmarks AS på Kirkenær!

 

Tar jeg feil, kan dette innlegget slettes uten varsel.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Det virker umiddelbart som dem har snytt deg, men min erfaring er at dem rydder opp der det blir feil. Og da jeg har sendt mail, så har jeg fått svar innen ei uke. Så med andre ord...dem er ikke akkurat raske til å besvare mail, men hvis du ringer, så ordner dette seg momento :D

 

Jeg lider av tlf. skrekk, så jeg sender alltid mail eller sms, så jeg må bare akseptere at ting tar tid for min egen del.

 

Lykke til 8)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ærlig si at jeg ikke skjønner vitsen med å lage en egen tråd med avstemning på kammeret for en reve lokk til 150 spenn.

Uten at du har prøvd og ta en tlf en gang.

Det kan være grunner til at folk ikke svarer på mail.

Synes folk skal kunne gidde å sjekke ting pr telefon før man blåser opp problemene på kammeret. Det er helt sikkert bare en bagatell. Snakk om å lage storm i et vannglass.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ærlig si at jeg ikke skjønner vitsen med å lage en egen tråd med avstemning på kammeret for en reve lokk til 150 spenn.

Uten at du har prøvd og ta en tlf en gang.

 

De har ikke svart på telefon, det sier da seg selv Melvin, en har prøvd litt mer en tre ganger før en legger det ut her. Fordelen med å legge det ut her er at stort sett alle leverandører reagerer usansylig kjapt på negativ reklame, og som det står tidligere i innleggene ser det ut til at det virker.

Men ny eier lover å ta tak i det i morra, om han finner ordren...

Har opplevd alt for mange ganger leverandører som bruker lang tid o.l., men når de dobbeltfakturerer godtar jeg det ikke, enten det er 10 eller 10000 kroner. Men skulle det mot formodning ordne seg så kommer selvsagt informasjon om det og ut i denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...