Eirik Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Hei Kjøpte for en tid tilbake en musepipe til revelokk fra Erâtukku/vildmarks.no Første gang jeg bestilte skjedde det ingenting, hadde noe dårlig internettforbindelse, men ingen ordrebekreftelse eller noe dukket opp. Så jeg bestilte en gang til, og alt går greit. Sjekker etter en stund kontoen og oppdager at først har butikken trukket meg for den siste bestillingen, og så for den første bestillingen i tillegg. Jeg har sendt flere mail til de og gjort dem oppmerksomme på det og bedt dem tilbakebetale pengene, men de tar seg ikke bryet med å svare eller gjøre noe. Har de rett og slett snytt meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
300kongen Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Ring 62 94 62 50 og forklar situasjon i stedet for å sende mail. Det lønner seg som regel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SS HUNTER Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Dette er en mulig forklaring. Iflg en stillingsannonse i Trønderavisa har et nyregistrert selskap, Villmarks.no AS, overtatt distribusjonen i Norge av Jahti Jakt og NorthIce. Telefonen på Erätukku Vildmarks AS på Kirkenær besvares av en dame, men iflg. godt informerte kilder, er det egentlig stengt der! Villmarks.no AS har visstnok kjøpt varebeholdningen fra Erätukku Vildmarks AS på Kirkenær! Tar jeg feil, kan dette innlegget slettes uten varsel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenneth32 Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Hei. Det virker umiddelbart som dem har snytt deg, men min erfaring er at dem rydder opp der det blir feil. Og da jeg har sendt mail, så har jeg fått svar innen ei uke. Så med andre ord...dem er ikke akkurat raske til å besvare mail, men hvis du ringer, så ordner dette seg momento Jeg lider av tlf. skrekk, så jeg sender alltid mail eller sms, så jeg må bare akseptere at ting tar tid for min egen del. Lykke til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jibrag Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Du må bare ha tålmodighet, det er endringer på eiersida og flytting av lager så det må påregnes en ørliten ventetid. Men ny eier lover å ta tak i det i morra, om han finner ordren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strafix Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Jeg opplevde at jeg ble belastet med oppkravsgebyr enda jeg forhåndsbetalte. Tok en tlf og det ordnet seg, men det tok lang tid. Men jeg slapp å purre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melvin Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Jeg må ærlig si at jeg ikke skjønner vitsen med å lage en egen tråd med avstemning på kammeret for en reve lokk til 150 spenn. Uten at du har prøvd og ta en tlf en gang. Det kan være grunner til at folk ikke svarer på mail. Synes folk skal kunne gidde å sjekke ting pr telefon før man blåser opp problemene på kammeret. Det er helt sikkert bare en bagatell. Snakk om å lage storm i et vannglass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiko Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Heisan. Driver selv en liten nettbutikk og har hatt store problemer med at kundenes spamfilter tar mail fra meg til mine registrerte kunder. Har du sjekka det? og har du lagt firmaet som sikker kontakt? mvh Taiko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 Jeg må ærlig si at jeg ikke skjønner vitsen med å lage en egen tråd med avstemning på kammeret for en reve lokk til 150 spenn. Uten at du har prøvd og ta en tlf en gang. De har ikke svart på telefon, det sier da seg selv Melvin, en har prøvd litt mer en tre ganger før en legger det ut her. Fordelen med å legge det ut her er at stort sett alle leverandører reagerer usansylig kjapt på negativ reklame, og som det står tidligere i innleggene ser det ut til at det virker. Men ny eier lover å ta tak i det i morra, om han finner ordren... Har opplevd alt for mange ganger leverandører som bruker lang tid o.l., men når de dobbeltfakturerer godtar jeg det ikke, enten det er 10 eller 10000 kroner. Men skulle det mot formodning ordne seg så kommer selvsagt informasjon om det og ut i denne tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AleksanderH Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Eirik: Send meg en PM og jeg tar kontakt med deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Posted March 23, 2009 Author Share Posted March 23, 2009 Da ser det ut til at alt ordner seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.