jegerjan Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 er jakthunden din dårleg å finne vilt HER ER LØYSNINGA http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16715495 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeger93 Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Nå har jeg sett det også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg shauer med dachs Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Haha.. høres så dumt ut at det frister nesten å prøve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Nei pokker sånt lurium trenger da f**n ikke bikkjene! Dette hadde vært noe for forbrukerrådet/FBI og TV2 Hjelper deg og hele pakka regner jeg med! For all del, test det den som vil, den smørja går ikke jeg på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
45-70gov Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 raporterte den jeg, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Til hvem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
45-70gov Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 finn, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cameron Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Tja,det er nok ikke så dumt som det virker som!Det er bevist flere ganger at ekstra fett og Omega 3 i tillegg,forbedrer luktesansen hos hunder.Ble Bl.a gjort en test på Pointere i Usa,der de som fikk mer fettrikt for fant mer fugl!Og det er også bevist at Omega3 er veldig gunstig for poter,pels,ledd og imunforsvar!Folk får velge om de vil tro på dette eller ei,men etter mange år hvor jeg har prøvd det meste,er jeg ikke tvil om at slikt har no for seg!Men jeg kommer nok ikke til å prøve akkurat denne olja..Jeg har andre gode produkt jeg er fornøyd med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeger93 Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Jeg vil helst la hunden min jage normalt, så jeg driter i den olja. (Det blir ikke det samme med en "dopa" hund, for uekte spør du meg. Nesten som en skiløper som doper seg.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Tja, kanskje det... Men marine fettsyrer da? Og alle de andre fine forkortelsene? Bikkjer og ulv har da vitterlig overlevd i vill tilstand uten slik kunstig tilførsel av ditt og datt, og det på bare rått kjøtt? Bruker du bra for til bikkja så får den vel alt den trenger der..? Føler merkenavnet "Viltfinner´n", ikke skrevet på korrekt norsk engang, lover mer enn det kan holde... EDIT: Kom et innlegg i mellom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cameron Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Ja hadde bare alle brukt bra for til jakthunden..sukk..de som jobber så hardt,fortjener det beste! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SauerHansen Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 SUUVERENT!!!!!!!! Har akkurat fått meg valp, og nå slipper jeg å trene a 14 dager med dette så er vi klare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbl Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Dette ser er jo kun ut som vanlig fiskeolje....som til en viss grad kan ha flere av disse effektene ved at det gjør hundens allmenntilstand bedre. Jeg bruker det selv på bikkja mi, og merker stor forskjell på pels og poter. -Men han går fortsatt etter rypene, dessverre, så kanskje jeg bør øke doseringen med omega3 for å få bukt med det Men denne markedsføringen er jo frekkere enn flatlusa......jeg syns det er råbra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dachshund Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 ja ja jeg tror nokk det er best med gammlemåten,masse tid i skogen er det beste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Har en stygg mistanke om at dette er god gammaldags tran til trippel pris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falk Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Du vet det er mange som er inntresert i penga til oss jegere. Enten det er jaktutstyr eller et eller annet lurium på flaske som hjelper mot det meste . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts