Jump to content

håp for alle


jegerjan

Recommended Posts

Tja,det er nok ikke så dumt som det virker som!Det er bevist flere ganger at ekstra fett og Omega 3 i tillegg,forbedrer luktesansen hos hunder.Ble Bl.a gjort en test på Pointere i Usa,der de som fikk mer fettrikt for fant mer fugl!Og det er også bevist at Omega3 er veldig gunstig for poter,pels,ledd og imunforsvar!Folk får velge om de vil tro på dette eller ei,men etter mange år hvor jeg har prøvd det meste,er jeg ikke tvil om at slikt har no for seg!Men jeg kommer nok ikke til å prøve akkurat denne olja..Jeg har andre gode produkt jeg er fornøyd med.

Link to comment
Share on other sites

Tja, kanskje det... Men marine fettsyrer da? Og alle de andre fine forkortelsene? Bikkjer og ulv har da vitterlig overlevd i vill tilstand uten slik kunstig tilførsel av ditt og datt, og det på bare rått kjøtt?

 

Bruker du bra for til bikkja så får den vel alt den trenger der..?

 

Føler merkenavnet "Viltfinner´n", ikke skrevet på korrekt norsk engang, lover mer enn det kan holde...

 

EDIT: Kom et innlegg i mellom.

Link to comment
Share on other sites

Dette ser er jo kun ut som vanlig fiskeolje....som til en viss grad kan ha flere av disse effektene ved at det gjør hundens allmenntilstand bedre. Jeg bruker det selv på bikkja mi, og merker stor forskjell på pels og poter.

-Men han går fortsatt etter rypene, dessverre, så kanskje jeg bør øke doseringen med omega3 for å få bukt med det :lol:

 

Men denne markedsføringen er jo frekkere enn flatlusa......jeg syns det er råbra! :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...