amstaff Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Tenkte vi kunne ha en tråd her for de av oss som tenker på å delta på forskjellige stevner i år. Her kan vi snakke om ting realtert til de forskjellige grenene enten det er jegertrap, OL-trap, leirduesti, skeet, nordisk, sporting osv.... Selv har jeg fått veldig sansen for leirduesti, og skal vel prøve å få med meg en del av det som er av stevner her på østlandet. Men dukker nok helt sikkert også opp på diverse trapstevner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Dobbeltstevne Figurjakt og Jegertrap i Sarpsborg til Søndag, jeg skal prøve å få med meg begge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AmundS Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hei har vært en del på Jaktfelt stevner, men nå ser jeg det arrangeres "figurjakt" stevne . Hva går det ut på?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 men nå ser jeg det arrangeres "figurjakt" stevne . Hva går det ut på?? Figurjakt er hagleskyting på bevegelige stålfigurer med en pappbit på ca 10-12 cm som man skal prøve å få haggel i, et poeng for hvert haggel 10 haggel er fult hus. Dette er noe alle jegere bør prøve på, fin jakttrening Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amstaff Posted March 22, 2009 Author Share Posted March 22, 2009 Skien JFF arrangerer Jegertrapstevne lørdag 4. april. 25 skudd + finale. Kontakperson er Ivar Horrigmo 41449110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Dobbeltstevne i Onsøy i morgen Lørdag JT og FJ. Figurjakt i Skjeberg til Søndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Olav Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Figurjakt på Ås ( ved Tusenfryd ) på søndag. Påmelding 09.00 - 12.00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amstaff Posted March 30, 2009 Author Share Posted March 30, 2009 Gratulerer til Stian Høines fra Skien JFF med seier i Svinndal på lørdag. Stian slo til og traff 98 av 100 duer i NT. Fin start på sesongen, Stian! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amstaff Posted April 1, 2009 Author Share Posted April 1, 2009 Skien JFF arrangerer Jegertrapstevne lørdag 4. april. 25 skudd + finale.Kontakperson er Ivar Horrigmo 41449110 *Bump* Minner om denne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ean Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Hepp Hvor mange her skal være med på påskekarusellen i øsfold? *rekker opp hånden* Satser på å være med i Skjeberg på skjærtorsdag, Onsøy på lørdag og i Svinndal 2.påskedag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amstaff Posted April 4, 2009 Author Share Posted April 4, 2009 Varmet opp idag med 25 skudds JT-stevne i Skien. 49 deltakere, strålende vær og god stemning. Mikjel Meland fra Skien JFF stakk av med seieren, 49 treff. Gratulerer! Ellers blir det nok påske i Telemark for mitt vedkommende. Skjærtorsdag er det 25 skudd JT m/vugge, og 25 skudds JT påskekarusell i Kroken. Påskeaften er det 50 skudds JT påskekarusell i Sannidal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amstaff Posted May 1, 2009 Author Share Posted May 1, 2009 Skjøt mitt første NT stevne idag.... Arrangør var hjemmeklubben Skien JFF Resultatet ble 93, og klassevinner ©. Strålende fornøyd ja! Stevnevinner ble Jon Thommesen fra Skien JFF med 95 treff. Ellers var det mye bra skyting idag. Blandt annet 2 juniorer som satte hver sin nye pers, med 25 treff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
682 Gold Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Velkommen til 100 skudd nordisk trap Søndag 10 mai. på Karmøy. Påmelding fra kl 10:00 til 11:00. Du kan også benytte våres forhåndspåmelding som du finner med denne linken http://www.leirdue.no/?page_id=415 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ean Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 ...og det er 100skudds Nordisk-trap stevne på Losby i morgen. Jeg skal dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slemmo Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Lerduesti på Ås i morra, jeg er der i alle fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 100 skudds NT LK.Kval i Lørenskog i morgen men det er sikkert fult allerede da alle slike stevner har forhåndspåmelding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amstaff Posted May 8, 2009 Author Share Posted May 8, 2009 Leirduesti og jegertrap i Brunlanes lørdag, og leirduesti i Tjølling på søndag. Helgen er booket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slemmo Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 150skudds lerduesti i dag på 3 lokasjoner, Tjølling, Larvik og Eidanger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts