Jump to content

Ny rifle bestillt etter mye om og men!!


Krieghoff Optima

Recommended Posts

Har erstattet hele skapinnholdet med to kofferter, en med krieghoff på - Optima inni og en med Blaser utenpå R93 Proffessional innhold! Optima er vakkert i alle aspekt, Professionalen er vakker i sin geniale funksjonalitet!

Gled deg og gratulerer ;-)

 

Hahahaha du snakker om!! Jeg har gjort nøyaktig det samme som deg, samme våpna å alt!! :shock::lol::D

Link to comment
Share on other sites

Optima m. lodda piper, 12/7x57R Imp/Imp borring, S&B Zenith 3-12x50 oppgrad treverk og trivelige skriblerier på kassa :D Brukt den som hagle med riflemulighet, derav stor kikkert. Passer meg genialt når Dachsen er ute å leiter, blir det los og er åpent tar det kun sekunder å få kikkerten fra kogger til børse!

Proffessionalen er i 9,3x62 og 6,5x55, kommer trolig et 22WMR sett etterhvert, disse magnumgreiene har jeg endelig vokst av meg! Forøvrig samme S&B og en Leupold VIII 2-8X36. Rifla er det nærmeste jeg noensinne har vært en "jaktmaskin", etter første jakttur i sludd og værre satt jeg på stua og lurte på hva i all verden jeg skulle med oljefilla....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...