Jump to content

Norske nettbutikker som selger "taktisk" utstyr til rifler?


Kandal92

Recommended Posts

Beklager viss det er en lignende tråd fra før...

 

Vil da altså ha linker til norske nettbutikker som selger "taktisk" utstyr til rifler...

 

Med det mener eg f.eks:

 

- Tofot

- Monopod

- "Stock pack"

- Kolbekapper

- Montasjeskinner

- Optikk

- Rekylbremser

- Lyddempere

- Magasiner

- Stokker

- Camo-lakk/spray

- Camo-tape

- Reimer

 

Osv...

 

Takk på forhånd ;)

Link to comment
Share on other sites

Practac er en god butikk etter hva jeg har lest og hørt her, men billige priser syns jeg var å ta litt i. De er kanskje ikke dyre, men billige er de hvertfall ikke.

 

Utstyr til rifle han du lovlig kjøpe fra utlandet så lenge det ikke er en kritisk del. Det er også en del restriksjoner på magasiner og montasjer fra USA, men det meste kan du få kjøpt.

 

Selv har jeg handlet fra www.rstacticalgear.com og www.opsgear.com flere ganger. Bare gode erfaringer.

Husk at du får 25% moms i tillegg i tollen og et gebyr på 105 kroner fra posten.

 

edit: jeg tolker Hyggelige som billige.

Link to comment
Share on other sites

Practac er en god butikk etter hva jeg har lest og hørt her, men billige priser syns jeg var å ta litt i. De er kanskje ikke dyre, men billige er de hvertfall ikke.

 

Utstyr til rifle han du lovlig kjøpe fra utlandet så lenge det ikke er en kritisk del. Det er også en del restriksjoner på magasiner og montasjer fra USA, men det meste kan du få kjøpt.

 

Selv har jeg handlet fra www.rstacticalgear.com og www.opsgear.com flere ganger. Bare gode erfaringer.

Husk at du får 25% moms i tillegg i tollen og et gebyr på 105 kroner fra posten.

 

edit: jeg tolker Hyggelige som billige.

 

Tja, noe kan du få eksportert lovlig, men det er begrensning på 100 dollar, samt at produsenten må være registrert hos State Dept.

Men nå sporet tråden virkelig av her, trådstarter ønsket NORSKE nettbutikker.

 

Jørn har mye fint snacks ja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...