Jump to content

Hylster til startrevolver??


oshundeservice

Recommended Posts

Hva skal du nå med det ??

 

Uansett, hadde jeg vært deg hadde nok ett besøk til noe som selger håndvåpen (Børsemakere, Våpenbutikker, XXL osv) eller hva med å gjøre ett søk på internett etter nettopp hylster ?

 

Men en tur innom en lekebutikk kan også være tingen, de selger nemlig knalltøffe pakker med revolver og hylster. Tror jaggu du får med deg en del skudd også. Og det til en sum av rundt 100 lappen.....og det smeller nok like høyt som en startpistol men i gjengjeld er disse kanskje mer lovlige å gå rundt med ;-)

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Nokon som har peiling kor eg kan få kjøpt meg hylster til 9 mm startrevolver??

 

 

Våpensøilen har endel billige nylon-hylstere, ta med smelljernet og du finner nok noe som passer.

 

 

Hva han skal med hylster? Skjønte du ikke det av nicket?

Link to comment
Share on other sites

Hva skal du nå med det ??... ...en tur innom en lekebutikk kan også være tingen, de selger nemlig knalltøffe pakker med revolver og hylster. Tror jaggu du får med deg en del skudd også. Og det til en sum av rundt 100 lappen.....og det smeller nok like høyt som en startpistol men i gjengjeld er disse kanskje mer lovlige å gå rundt med ;-)

 

tror faktisk ikke trådstarter har tenkt å gjøre noe ulovlig på noen som helst måte.

stratvåpen brukes endel ved trening av hunder, og jeg ser for meg at et hylster kan være ganske fint å ha når fido er litt vanskelig å ha med å gjøre, og man allikevel ønsker seg litt kontroll over startvåpenet.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Neste gang du er i sentrum kan du stikke innom Wasteland i Gågaten. De har masse billig bære og oppbevaringsutstyr for pistoler (Primært selger de softgun og paintball).

 

Jeg har kjøpt diverse slikt hos dem, og det er billig og greitt.

 

Eller har du jo Våpen Søilen (Finnegårdsgaten) og Bergen Jakt og Fritid (C. Sundts Gate like nedenfor Gågaten). Det er jo ikke umulig at XXL på Laguen eller i Åsane også har.

Link to comment
Share on other sites

Hva han skal med hylster? Skjønte du ikke det av nicket?

 

Nope :-) og kan heller ikke se gevinsten ved å bruke en startpistol under trening av hunder. Men nå finnes det jo så mangt av såkalte hundetrenere der ute at jeg blir ikke overrasket heller....

 

K.

Link to comment
Share on other sites

og kan heller ikke se gevinsten ved å bruke en startpistol under trening av hunder.

 

 

 

Jaja, så har du altså null peil på trening/dressur av jakthunder.

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for svar, har søkt på nettet etter dette i fleire år uten hell, enten finnes ikkje produktene lenger eller der er uten bilde (eller SVINDYRT) Er lei av å fikle med å få revolveren opp av lomme på jaktprøve eller trening-hadde vært greit å hatt den hengende lett tilgjengelig. Er jo ikkje alltid rypene er så samarbeidsvillige at ein har god tid i fuglesituasjonene.

Nå har det seg sånn, Bromark, at for å få premiert fuglehunder så må man vise at de er behersket i skudd og det skal skytes i jaktbare situasjoner. Derfor er det nok ein stor fordel å ha ein startrevolver på lur.. Forøvrig er eg ingen HAN men ei jente;=) Uten at det skal ha betydning :wink:

 

Eg skal sjekke ut våpensøilen,wasteland (der har eg lenge ønska meg ein liten tur;=) og de andre når eg ein gong skal mot Bergen. Tusen takk, eg jakter videre

 

Siden eg er på hugget: nokon som har kjøpt slikt via nett..til ein vettug pris?? :?:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...