Jump to content

Sivilpistol 4-S&W mod14-3


magnumlars

Recommended Posts

Etter 3 år med tørke i våpenhandlinga var det rett og slett herlig å sitte med innvilga søknad på revolver i 38 special til sivilpistol 4. Eg har frå før ein Smith&Wesson mod 14-6 i 38 special, men denne kan ikkje brukast til sivilpistol 4 då det i denne klassen er begrensing på 80mm løpslengde. Løpslengde er einaste fysiske begrensinga på siv4 (bortsett frå kaliber) so ein står ganske fritt til valg av revolver so lenge løpet ikkje er lenger enn 80mm.

 

Eg var i utgangspunktet veldig lysten på å kjøpe ein av dei nydelige variantane til S&W bygd på J-ramma, men etter å ha tenkt meg om fant eg ut at reint konkurransemessig ville det nok utvilsomt vere ein fordel å gå eit hakk opp, rettare sagt til K-ramma til S&W. K-rammene til S&W er for mange kjent som det mest optimale å bygge gromme felt og PPC-revolvarar på, og det skulle ikkje vere noko i veien for å bygge ein bra siv4 av denne ramma. Det finnast uttallige modellar bygd på K-ramma og dei "grommaste" variantane for mange er mod 14/15 som Smith&Wesson i si tid kalla "Masterpiece", mesterverk på godt norsk. Desse modellane var påkosta meir handverk og var meint som eit konkurransevåpen rett ut av eska.

 

Som sagt så gjort. Markedet vart tråla for S&W og heilt tilfeldig hadde Jakt&Friluft ein nærmast ubrukt S&W mod 14-3 som dei kunne avsjå for 3000,-. Søknad vart sendt, og nokre dagar seinare dukka denne saken opp i posten.

 

MOD14-3komp.jpg

 

Her i lag med ein kamerat. Smith&Wesson mod 14-6 som er den siste versjonen av mod 14 og som har full underlug.

 

MOD14KOMP.jpg

 

Som ein kan sjå av bileta er ikkje revolvaren klar for Sivilpistol enda. Løpet må kortast ned frå 6 tommar til 80mm. Dette burde vere ein enkel sak for ein kompetent børsemakar med baufil. Nokon som har forslag til kven som bør ta seg av å kappe løpet og flytte framsiktet?

Link to comment
Share on other sites

Nå er det vel jeg som bor i dalstrøka innafor. :lol:

Ihvertfall i følge NRK Radio sine meterologer:

De sier "Kysten Lindesnes-Åna Sira og dalstråka innafor" på meldingene.

Og innafor blir her vi bor.

 

Ellers er jeg en stor fan av Sivilpistol og synes det er synd at der er så få stevner i dette.

Kanskje vi må gjøre noe med det selv iår. :?

Link to comment
Share on other sites

Blir det neste NM i svilpistol i dalstrøka Innafor?... 8)

 

nu vel, om jeg var deg magnumlars, ville jeg sent en PM til evert. Han er på tur i skogen men kommer vel tilbake anytime nå... :D

 

kom tilbake kl 2212, har vært på høyfjellet, ikke i skogen. skal svinge litt baufil for å sivil(4)isere oss straks.

 

magnumlars: hvor blir ditt evt stevne holdt?

Link to comment
Share on other sites

Stevne blir holdt i Førde i Sogn og Fjordane. 45min med direktefly frå Gardermoen. Med dagens bilettprisar skulle det vere mulig for dei fleste å ta turen.

 

Når det er sagt er vi ein liten klubb so det begrensar seg kva vi er i stand til å arrangere, men om fleire er interresert i å ta turen burde det jo gå an at andre meir drivne i sporten hjelper til med å vere RO og liknande. Hadde jo vore kjekt med eit stevne med meir enn 6-7 deltakarar :)

Link to comment
Share on other sites

Tja... jeg har jo en lei tendens til å påta meg arrangør status når det gjelder Sivilpistol stevner... Og jeg er sikker på at kjæresten min godt kan tenke seg en tur langs vakre norske fjell og fjorder.

 

Hvordan er banemulighetne deres?

Mitt øyeblikelige forslag er jo dobbelt stevne:

en dag med sivilpistol og en dag med et lite level 2 IPSC stevne.

Link to comment
Share on other sites

Våre baneforhold er ganske ok. Vi brukar ei NSF 25/50m bane som er omlag 40 meter i bredde avdelt på midten med ein 2m høg jordvoll.

 

Ein kombinasjon av sivilpistol og eit lite ipsc stevne høyrest veldig innterressant ut. Kor mange deltakarar bør ein ha for at noko slikt skal vere aktuelt?

Link to comment
Share on other sites

Tja, avhengig av vei og vær og føre forhold bør det jo gå å artrangere noe for 20-30 + mennesker med det oppsettet. (Bdegynner jo å få en del ideer om sivlipistol og litt err\faring av hva som går og ikke går. to parallelle baneløp gir grei mulighet for gjennomføring av 2-3 kategorier fordelt på ca 20 skyttere i løpet av en dag (altså rundt 60 starter. )

Link to comment
Share on other sites

Skal ein til Førde frå østlandsområdet er det etter mi meining bere tull å ta buss eller kjøre hvis ein er aleine når Widerøe har bilettar til 1500,- tur/retur. Er ein fleire som reiser ilag blir selvfølgelig saken ei anna.

 

Det som er greit med å arrangere stevne i Førde er at det ligg ganske "sentralt" til på vestlandet. 2,5 time til Bergen og 3,5 time til Ålesund med bil.

 

Eg er heilt sikker på at vi skal få til dette om nokon er villige til å ta på seg RO-oppgaver osv. Saken er den at vi er ein ganske fersk klubb,med ferske skyttarar som ikkje har skote so altfor mange stevner so assistanse frå nokon som er litt meir drivne i faget er absolutt ingen bakdel! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...