Jump to content

ändra e-postadress?


Jämta

Recommended Posts

Dette har jeg også lurt på en stund.

Går inn som beskrevet, men som Jämta sier,

klarer en ikkje endre mailadresse.

 

Dette burde endres slik at en har mulighet til enkelt å skifte mailadresse.

Å sende PM til admin funker sikkert, men virker for meg noe tungvint.

 

Noe for noen hos eierne av forumet å ta tak i?

 

T

Link to comment
Share on other sites

:) Dette vil sikkert admin kommentere, men skifte av mailadresse bør ikke være brukerstyrt / lettvindt. Mailadressa er vel det eneste brukeren må oppgi som må være korrekt... Denne 'kontrollen' eksisterer på de fleste fora så vidt jeg vet.

 

 

Detta är det enda av de olika forum jag är på som inte ger användaren själv möjligheter att ändra mailadress, lösenord etc. faktiskt :wink:

 

Hade jag haft den möjligheten även här hade mailadressen varit bytt för länge sedan, vilket alltså någon annan nu ska passa in nång gång och jag vet ju inte när det blir.

 

Är väl ett sämre alternativ att det på min användare finns en inaktiv mailadress inom kort, än att jag som användare hade kunnat fixa det själv på nolltid?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

:wink: Beklager at jeg ikke presiserte; "Mailadressa er vel det eneste brukeren må oppgi som må være korrekt... Denne 'kontrollen' eksisterer på de fleste fora så vidt jeg vet." Dette gjelder registrering som ny bruker. Når du først er registrert lar mange fora deg lett endre mailadresse, noe som kanskje er fornuftig. Men da bør også 'kontrollen' av den nye adressa være tilstede, sånn at bruker er sikker på at henvendelser via mail virkelig kommer fram!

Verifisering av mailadressen ligger vel som standard i de fleste programmer for forum?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg har min egen og Admin kontoene, og bruker stooooort sett kun min. Hvis jeg har oversett en mail ang pm til admin kontoen så tar det desværre lang tid :) Men.. Sender man meg en pm så pleier det gå ganske raskt, såfremt jeg er pålogget. Er skjelden inne på Admin kontoen da den kun brukes til spesielle ting. Nilsen har MYE å stri med pga ny jobb, og er skjelden innlogget for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...