Jump to content

Taurus revolver


tunderbrd

Recommended Posts

Sitter å studerer litt på hva slags revolver jeg skal ha meg denne gang... :lol:

Er inne på Taurus sine sider og ser på et par modeller jeg liker svært godt!

Noen som har erfaring med disse?

 

66SS6.jpg

MODEL 66 .357 MAG

 

608SS6.jpg

MODEL 608 .357 MAG

 

Særlig sistnevnte frister skrekkelig! 8-skudds tønne, ventilert "Python-skinne" og den deilige underlug'en :D

Ser at Sarpsborg Våpen er importør, men de har jo ingen mailadresse eller brukelige nettsider.

Noen andre som selger Taurus?

 

Og er der noen her som har erfaring med en av disse modellene?

Link to comment
Share on other sites

:) Sarpsborg Våpen har ingen nett-side, men de har telefon som de svarer på! Ring de snarest, da det TAR TID å få tak i et smelljern fra de! (Jeg gav opp i fjord, altfor lite interesse for å selge Taurus i den sjappa!)

Veldig synd, da Taurus burde være et greit alternativ til mye annet.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

:( De kunne ikke hjelpe meg for snaut et år siden... De ville ikke engang ta i mot bestilling på våpen, selv om jeg hadde papirene klare, så da ble det heller et par Smith'er på meg. (De var heller ikke på lager, men det tok da ikke så mange dagene før Winge Våpen AS kunne levere! :D )
Link to comment
Share on other sites

:) Sarpsborg Våpen har ingen nett-side, men de har telefon som de svarer på! Ring de snarest, da det TAR TID å få tak i et smelljern fra de! (Jeg gav opp i fjord, altfor lite interesse for å selge Taurus i den sjappa!)

Veldig synd, da Taurus burde være et greit alternativ til mye annet.... :wink:

 

Sarpsborg Våpen har egen nettside,de har åpent fra kl 12-18. tlf 69150314.

Har en taurus i 357 og en i 44 mag bytt fjærer i revolveren og du har et godt avtrekk, har hatt en i caliber 22 og en snubb,god kvalitet på taurus aldri noe som har gått i stykker, PS det er ikke nødvendig å kjøpe en smitt.

Hilsen Arne :D

Link to comment
Share on other sites

Og så har den smellforsterker :(

CRAP!

Fikk ikke med meg det...

Synes jo ikke på bildet.

 

Kjipt, da kan jeg vel ikke bruke den til noe.

Hvorfor er der ingen Open Division Revolver i NFPS/IPSC?

Kan jo bruke den til Bowling Pin og Steel Challenge.

Er jo stort sett det vi skyter av revolverprogrammer i klubben vår likevel.

Link to comment
Share on other sites

:( De kunne ikke hjelpe meg for snaut et år siden... De ville ikke engang ta i mot bestilling på våpen, selv om jeg hadde papirene klare, så da ble det heller et par Smith'er på meg. (De var heller ikke på lager, men det tok da ikke så mange dagene før Winge Våpen AS kunne levere! :D )

 

Har samme erfaring 3 år tilbake.

Ville bestille en Ragging Bull i 44mag til mag2 felten.

Søknad godkjent osv..

Kjøpesugen til tusen, hadde allerede bestilt fjærsett fra Brownells også :lol:

 

Salgssugen var derimot ikke de der borte i Sarpsborg..

Følte nærmest at jeg hadde trampa på brunosten hans, for hvis han var på jobb skal jeg være snill å si at han hadde nok... lunch.

 

Nei jeg gadd ikke akkedere og dikkedere med den fyren lengre enn en 30min, da la jeg på :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...