Jump to content

Database på baser og ringer?


jaktfall

Recommended Posts

En av dere som har en database på hvilke baser og ringer som passer til forskjellige våpen?

Spør da jeg ønsker å kunne hjelpe kunder raskere enn pr. i dag, hvor jeg har en amerikansk ekspert-hjelper, men det tar både 1 og 2 døgn for å få svar fra han.

Eksempel: kjøper noen en Zeiss 3-9x50 med 1" tube som skal monteres på en Sauer 202, hva må til da av evt. base/ ringer?

(kun ment som eks, behøver ikke besvares;)

 

En oversikt over hva som passer sammen hadde gjort livet så mye enklere.

Har du en fornuftig løsning til en som er blank på monteringsløsninger, kan jeg evt. kjøpe en kopi av deg evt tilby varer til fornuftig pris!

Prøver kammeret, da magefølelsen sier noen her sitter med en løsning...

mvh Bjørnar

Bransjetilknyttet

Link to comment
Share on other sites

http://www2.leupold.com/resources/Mount ... efault.asp

 

Det er trolig denne hos Leupold du var på jakt etter?

Siden forkorter linken selv, men her skal den funke. Gjør i alle fall det i forhåndsvisningen.

Burde være et greit utgangspunkt å finne en Leupold kikkert som har samme objektivdiameter og håpe rifla den skal monteres på finnes i oversikten.

Link to comment
Share on other sites

Når innlegget ble postet så vrengte den linken og da funker den ikke lengre

 

Hehe, gjorte som Du å testet linken i forhåndsvisning men da den ble lagt in så virket den ikke lenger. :(

 

Lærte for noen dar siden at linker skal legges in i "Img" klammer. Men vet ikke om det virker her.

 

Her har noen tatt jobben med å lage et enkel men veldig grei måte til å finne frem til baser & fester:

 

http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=31&t=75673

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...