Jump to content

GS-Custom Kuler ?


S.O.N

Recommended Posts

Han kontaktet meg for noen år sien og lurte på om jeg kunne anbefale en importør. Det gjorde jeg, men problemet me GS-custom er at det er et enkeltmansforetak og som sådan forholdsvis ustadig i leveransene. Jeg kjenner folk som har importert direkte, men det har nesten alltid blitt surr med leveringer, priser, frakter, osv. Man tar en sjanse, men produktet står ikke tilbake for noe.

Link to comment
Share on other sites

"If you wish to order from Denmark, Greenland, Iceland, Norway and Sweden, click here to contact your local dealer with your requirements."

http://www.gsgroup.co.za/11dealernorway.html

 

Ser ut til at de har fått en dansk/norsk kontakt nå.

 

For et år siden spurte jeg dem om 9.3230HV som var listet med fantastisk BC. Gerard Schultz skrev da at det var en urealistisk verdi beregnet av en tidligere ansatt. Han holdt på med å oppdatere data for alle kulene og beklaget at det tok litt tid. Ser ut som det meste av websidene er oppdatert siden den gang.

 

Hmm, nå ble dette interessant igjen.

Link to comment
Share on other sites

noen som vet om det er mulig å skaffe Lost River J36 her i lande?den har også veldig bra BC :)

 

 

Lost River eksisterer ikke lenger. De la opp for noen år siden. Hooker Tactical (IIRC) overtok rettighetene til langholdskulene til L-R. Om de lager jaktkulene også, vet jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...