Jump to content

Klassisk Tysk Haregryte


HB

Recommended Posts

Jegerens kokebok,prøvar eg og følge vist det er ein spesiell middag som skall lagast og en ventar fint besøk.

normal_hare_oppskrift_1.JPG

Har lenge hatt lyst til og lage Tysk haregryte men så i rommjula passa det med hare middag.

normal_Hare_opskrift_2~0.JPG

mann finner seg først ein hare og så ei pasende oppskrift :roll::roll:

 

Dagen før middagen parterte eg haren og la den i marinade,(rødvin,litt eddik,pepperkorn,eineber,nellik,lauberblad)

til dagen etter.

Likar og ha god tid når eg lagar mat,så i god tid før gjestene kom så tok eg til på maten

bruna først kjøttet i gryta.

normal_hare_1.JPG

 

Så ha i kjøttet,grønsakene og så conjakk og flamber (alkohol misbruk spørr du meg :mrgreen: )

normal_Hare_2.JPG

 

Så ha i kraft(kokt på hare skråget og på beina)og litt av marinaden som kjøttet lå i,og la det koke i 2t.eller til det er mørt.

etter 2 timar så ser det slik ut.

Hare_3.JPG

 

Tillbehøret blei laga mens haren sto og kosa seg på ovnen,det besto av flesk skåret i strimler,sopp og løk,.

normal_Hare_4.JPG

 

Er ingen vin elsker,men fulgte Sakos råd om ein fransk vin og fleska til med denne her til nesten 300 kr

normal_hare_vin1.JPG

ein vin som passa utmerket til haren i følge dei som drakk den,bortkasta pengar spør du meg,eg drakk øl. :?

 

Men godt var og alle blei mette :D:D:D

normal_haremiddag.JPG

Har du ein hare til overs,er dette ei oppskrift eg kan ambefale :D:D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...