Jump to content

Kardemommeloven


Guest Chiefen

Recommended Posts

Synes vi skal bli litt greier her inne nå, altfor mange "sinte" tråder om hegn, bikkjer, måneskinnsjakt, aktivitet, pappaen-min-sterkere-enn-tanta-mi, pelsdyr og vetdapokker.

 

Er vi ikke her for å ha det trivelig da? Eller er kranglinga i ferd med å bli det viktige?

Link to comment
Share on other sites

Chiefen, du må huske på at me nærmar oss "mørketida" no, så det der er heilt naturlig det. Som Solheimen sa, et eller anna må frustrasjonen gå utover. :mrgreen:

 

Og alt i alt, så har det ikkje blitt so enormt med munnhuggeri av det eg har sett. Vidt forskjellige meininger, men det er gankse normalt, når det er så mange forskjellige folk, samla på ein plass.

 

Er det grover overtramp, så ordner vel moderator gjengen med å fjerne og flytte på ting og tang. :)

Link to comment
Share on other sites

Amen brothers. Kanskje det går an å legge seg på en moderator linje der sterke avskyreaksjoner blir fjernet? Når noe "gjør meg kvalm, er sykt / sinnsykt" osv blir det vanskelig å kreve at kammerater med andre synspunkt skal holde sin tunge i rett munn :wink: Men det er slik her, som mange andr nettsteder, at diskusjoner hele tiden polariseres. Det blir vi mot de, for eller imot, svart hvitt. Og alle forsøk på å faktisk diskutere, uten at man på død og liv vil fronte et standspunkt, fører lite frem.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Det ligger vel litt i et diskusjonsforums natur at man skal diskutere og utveksle synspunkt og meninger, eller?. Selvfølgelig er jeg enig i at man skal være saklig og holde seg for god til usaklige uttalelser og krangling for kranglingens egen skyld.

 

Jeg håper at Kammeret kan være med på å skape en følelse av samhold blandt skyttere og jegere på tvers av meninger vedrørende jaktformer, rovvilt og andre "stridstemaer".

 

Jeg er relativt ny på dette forumet og jeg skal innrømme at jeg setter stor pris på både forumet og medlemmene :D . jeg synes det er fint å tilhøre et miljø som ikke er redd for å lufte sine meninger og som er villige til å dele sine kunnskaper.

 

Heia Kammeret :D !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...