Jump to content

Kompositkolbe til Blaser D99


1939

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jeg har purret opp produsenten i dag + skrevet til et par andre (forhandlere) som leverer samme produkt.

Det er mulig de ikke vil eksportere til forbruker - men kun til importør/firma.

Er det noen der ute som kan være interessert i å importere?

Jeg kommer tilbake med nærmere info hvis jeg får svar.

Link to comment
Share on other sites

Følgende svar kom kvikt. Om prisene inkluderer Tysk moms vet jeg ikke - men under alle omstendigheter må vi regne med å betale 25% moms i Norge. La oss prøve å samarbeide litt - hvor mange er interessert?

 

 

Jagdoptik Wittke

Inh. Marcel Wittke

Im Dorfe 6

27305 Uenzen

www.jagdoptik-wittke.de/shop

Tel: +49 4252 911633

Fax: +49 4252 911632

email: info@jagdoptik-wittke.de

 

Dear Sirs,

 

set pricing for a complete set Blaser D99 is 599,-Euro / 731,-Euro incl. metal parts.

 

Shipping to Norway is 35,-Euro.

 

Everything working like on the original blaser wood set.

The ideal solution for severe use

 

Because of the resistance to wraping in moisture and extreme climate the synthetic stock offers superior accuracy. Maximum results are reached regarding quality and fit. Meeting extreme requirements in practice and field use.

 

extremely reliable

water resistant

scratch resistant

consistant shape

functional

practice-oriented

unbreakable

easily installed

easy to handle

non-expanding

handy

quite

 

 

Furthermore it was the goal to develop synthetic stocks in small quantities to provide quality control at a reasonable price. Different production procedures are used to enabled the manufacturing of individual items. Due to this the advantages of a synthetic stock can be used by hunters and sportsmen as well as by professional users.

 

As of now synthetic stock are available for the following weapons:

Blaser K95

Blaser BBF 95/97

Blaser BS/BDB 95/97

Blaser D99/Duo/Trio

 

Stocks for additional weapons and manufactures, including bolt action weapons, will be available soon.

 

 

 

kind regards,

Marcel Wittke

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 year later...

Vekker til live igjen denne tråden..

 

Noen som har kjøpt seg slik syntetstokk til brekkvåpen fra Blaser ennå?

 

Jeg vurderer å sette en på K95en min. Ønsker et våpen som tåler større mengder vann før ting begynner å skje..

 

Har sendt forespørsel ned dit nå, så får vi se hva som skjer fremover!

Link to comment
Share on other sites

Vurderer faktisk en liten lyddemper på den også, men det hadde jeg ikke tenkt å nevne her... :lol::lol::lol:

 

En std. K95 er og blir et arbeidsjern - det er ikke noe pyntevåpen uansett!

 

Har alt et flott våpen for godværsjakt i skapet - det holder lenge.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg har bestemt meg for en slik stokk på K95'en, så nå lurer jeg på hvor mange andre her på Kammeret som ønsker en slik stokk?

 

Vi kan lage en større ordre sammen, og slik sett bli mer interessante for de med tanke på eksport. Evt. kunne vi høre med en norsk importør?

 

Send meg gjerne en PM om hvilket våpen du ønsker stokk til, så skal jeg sjekke litt om hvem som kan skaffe dette for oss, evt at vi gjør det selv.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Jeg har ikke noe nytt om stokken i seg, men Jeg kontaktet Blaser i Tyskland for et par år siden for å spørre om de ikke kunne levere synt stock til en D99. Tenkte det ikke var vits i å betale for en trestokk man ikke vill ha. Det var ingen problem. De kunne levere D99 uten stokk, eller med stokk fra nevnte leverandør. Så da er det bare å bestille hos Blaser :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Jeg sendte mail til thomasnovak, og fikk etter laaaang tid, med påfølgende purremailer, hyggelig svar hvor det klart gikk fram at det bare er å bestille så sender de til Norge. Og etter det har nå ikke jeg gjort noe mer med saken. Men spennende virker det å være...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...