Jump to content

Boyds svarer ikke på mail


Scitech

Recommended Posts

Hei!

 

Bestilte tidligere to stokker fra Boyds (1,5 måned siden). Den ene ble sendt og ankom til forventet tidspunkt, men den andre har jeg ikke fått noe informasjon på. Kontaktet Boyds og spurt om de hadde noe informasjon ang. når den eventuelt ble sendt. Etter en uke uten svar sendte jeg ny mail og spurte om det samme. Nå har jeg sendt nok en mail for noen dager siden, og fremdeles ikke fått noen tilbakemelding. Er det noen andre som har opplevd at de ikke svarer på mail? Skal jeg bare prøve å ringe de istedet?

 

Jeg har forøvrig kun blitt trukket for den ene stokken, den andre stokk-ordren står foreløpig på "incomplete". Har dette noe å gjøre med 100$ grensen de opererer med evt.? Har bestilt stokk derfra tidligere også så stusser litt på hvorfor det skal være noe problem nå.

 

De to stokkene ble bestilt med 6 dager mellomrom og som separate ordre (siden man ikke får bestilt noe for over 100 $ og fordi jeg ikke orka å surre med Jetcarrier eller lignende)

Link to comment
Share on other sites

den andre stokk-ordren står foreløpig på "incomplete". Har dette noe å gjøre med 100$ grensen de opererer med evt.?
Koster den andre stokken over $100 da? Høres mest ut som den er i restordere.

 

De kan ikke sende våpendeler for over $100 i en transaksjon ut av USA. Men da ville de vel avvist hele transaksjonen, ikke plukke tilfeldige deler så det ble under grensa (og ja, USA gir f... i hva som er reglene for å erverve en stokk i Norge).

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Begge stokkene koster 99 $ (tror ikke man får gjennomført ordren med utenlandsk adresse dersom den er over 100 $)

 

Restordre ja. Hva menes med det egentlig? De burde da i det minste svart på forespørsel.

 

Ordren står som "built to order" og det gjorde i og for seg den første stokken også. Men ser de skriver på FAQ'n sin at de tar ca. 1-2 uker da før den sendes, men nå har det altså gått 1,5 mnd.

 

Det som plager meg mest er vell at de ikke svarer på mail. Kanskje jeg går rett i spamfilterer :lol:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Leste ikke helt betingelsene, og bestilte to stokker i en bestilling. Fikk en trivelig mail samme ettermiddag hvor de forklarte at jeg måtte splitte orderen. Husker ikke helt hva det var, men det dukket opp et annet problem, men servicen var meget god og dialogen på mail var topp.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er kjedelig. At det tar tid å produsere har jeg forståelse for, og det er i og for seg ikke det som plager meg mest.

 

Får prøve å sende fra jobbmailen, se om jeg får noe svar da.

 

 

Ellers så frykter jeg at det som skulle bli min fremtidige stokk ligger i denne haugen her:

http://bulletin.accurateshooter.com/201 ... he-ground/" target="_blank" target="_blank

 

 

Edit: etter litt graving så ser det ut som at dette faktisk kan være årsaken.

http://www.network54.com/Forum/79537/th ... g+canceled

 

Blir muligens vannskelig å få tak i laminatstokker fra Boyds i tiden fremover da :|

Link to comment
Share on other sites

En liten update på denne: Fikk sendingsbekreftelse idag på den siste stokken. 35 dager etter bestilling og 3 ubesvarte henvendelser senere så ser det altså ut som at stokken er på vei. Greit å vite hvis du bestiller en stokk fra Boyds. Forøvrig ingenting å utsette på stokkene jeg har handlet herfra så langt, men en liten "heads-up" hadde ikke gjort noe.

 

Vell vell, problem løst.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...