Jump to content

Browning Cynergy Sport Composit Black Ice


Gnu

Recommended Posts

  • 2 months later...

Det eneste problemet jeg har opplevd er at låsepinnen som fester utdrageren til ejektor stanga har løsnet og skapt litt problemer. Da slike deler ikke ligger i skuffen.

Jeg har forresten sporting modellen i tre.

Har sett den du søker, og det så for meg ut som at grepet slites veldig fort.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei.

Er det noen nye som har erfaringer med denne haglen ? ser veldig pen å staselig ut. Men siden ingen jakt butikken har denne inne så har jeg ikke fått klådd på den. Hvordan er grepet ? er det mykt å behagelig eller er det hardt stokk ? slites det fort ?

håper att det er noen som har fått testet denne haglen litt ut =)

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg prøvde den hagla for en stund siden, og skjøt veldig godt med den. Det var på skeetbanen. Den virket noe framtung,noe jeg syns er ok. Eneste jeg merka meg, var at jeg syns topplever'n var litt for lav, så jeg måtte presse tommelen litt ned, for og åpne børsa. Er det dermed sagt at jeg vil ha den..? NEI! Utseendet tiltaler ikke meg. Er Browning fan, men må ha den gamle sorten, så det blir en Ultra XS Prestige snart :wink:

Link to comment
Share on other sites

en erfaring jeg har etter å sett denne er at man ikke skal tro på det man leser på internett. At denne er så slank og utradisjonell virker helt fjernt for meg da jeg så at den var minst like tjukk som b525. Ellers er det vel bare å kjør på da det er en browning:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

mulig dette kommer litt seint, men jeg har prøvd en identisk hagle. Jeg opplevde rekylen som noe uvant, dette tror jeg kolbekappa må ta skylden for. Jeg skjøt godt med den, men syns den var "treg" mtp et andreskudd. Hvis jeg skulle kjøpt en slik hadde jeg nok valgt trestokk uten denne kolbekappa. Du får den med annen, mer vanlig kappe også. Ellers virket hagla til å være fin, og browning er bra.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Jess !

 

Fikk endelig klådd litt på den her om dagen og for å være ærlig ble jeg nesten litt skuffet.

Mesteparten av vekta ligger foran på hagla. Kolben veier lite, noe man gjerne legger godt merke til når man skal montere på banen.

Fikk også litt "billig" følelse av plasten. Men jeg er er aldeles ingen plast-ekspert og kan meget mulig ta feil her.

 

Ellers så er det jo Browning så dårlig kan det jo egentlig ikke bli, men jeg hadde nok gått for trestokk som ut i fra mitt synspunkt er et bedre valg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk så vidt kjent litt på den på Villmarksmessa, og jeg syns den virka helt topp. Men jeg lurer litt på hvordan den er å skyte med. Han som var på standen sa at den var en drøm og skyte med mtp skudd nr. 2 da det var veldig lite rekyl i den.

 

Hvordan er det med det gummi-grepet mon tro? Blir det fort slitt?

Hvordan er tilpasningsmulighetene på syntetiske hagler i forhold til de i tre?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...