Jump to content

Garanti Leatherman som er kjøpt i utlandet?


sirhitalot

Recommended Posts

Hei, jeg kjøpte en leatherman XTi for en del år siden, og nå har begge de små pinnene som skal sørge for at når du klapper sammen tangen at ikke "nebbet" kiler seg fast i resten av sakene bruket av, slik at hvis jeg ikke sørger for å holde tuppen av tangen sammen før jeg klapper sammen, så kiler den seg.... Men så til spørsmålet: Kan jeg få fikset dette i en norsk butikk (evt. en importør etc.), da leatherman har 25 års garanti, så vidt jeg vet...?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hvordan er de med garanti? Blir det meste byttet/fikset? Eller er det noen sære folk som sitter og vurderer dette og sier at alt er utenfor garanti?

 

Har en wawe som jeg knakk den ene skrutrekker'n på..

 

Skal man være vrang, så er det jo selvfølgelig feil bruk som gjorde at den knakk, men jeg mener fortsatt den burde tålt det.

 

Den har knekt helt innved hullet der den er festet.

 

Er det best å stikke innom en forhandler? Eller sende rett til Trygve Alm?

 

Min er kjøpt i Norge for 6 år siden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte skeletool når det var gruppekjøp her på kammeret (som ble bestilt fra amerika tror jeg det var) den knakk jeg knivbladet på. Kontaktet den lokale sportsforretningen her jeg bor å ble videre formidlet til Trygve Alm. Så etter instruksjoner på hvordan forsendelsen skulle foregå sendte jeg den inn å fikk en splitter ny tilbake. No questions asked.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har missbrukt flere Leatherman gjennom årenes løp, og jeg regner med at de som fikk bedrøvligheten til reparasjon spekulerte fælt på hvordan jeg hadde klart å rasere utstyret så grundig... :mrgreen:

 

Men hver eneste gang jeg har levert vraket til en forhandler så har den blitt sendt avgårde og kommet tilbake i heloverhalt tilstand.

Topp service og no questions asked. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...