Jump to content

Hundefor


jjrckd

Recommended Posts

Hei,

 

Lurer på hva folk forer hundene sine med? Selv har jeg en BFdB som jeg tidligere har foret med Labb og Appetitt. Husker ikke helt hva som var hva her men oppdaget etter hvert en sammenheng mellom hundefor og flassing og håravfall så da byttet jeg til den andre typen (tror jeg gikk fra Labb til Appetitt). Dette foret likte ikke bikkja noe særlig så jeg måtte blande det med våtfor. Etter at jeg i fjor sommer fikk en strihåret dachs som hadde vært foret på Fish4Dogs av oppdretter så prøvde jeg dette på den andre bikkja også. Foret glir ned på høykant (begge hunder). Blander fortsatt inn litt Vom for smakens skyld.

 

Er relativt fornøyd med Fish4Dogs men jeg reagerer på de absurde mengdene med møkk som bikkjene produserer av å spise dette foret. Har konkludert med at jeg rett og slett er nødt til å bytte for og er derfor interessert i begrunnede egenerfarte anbefalinger på tørrfor. Må være for som inneholder alle nødvendige næringsstoffer selv om jeg nok kommer til å fortsette med å blande inn en liten dose Vom.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...