Hylseguden Posted October 8, 2023 Share Posted October 8, 2023 Som beskrevet i overskrift. Takk for forslag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rugerdud Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 Tror jeg kan svare for alle som har fulgt med det siste året når jeg sier. Lykke til med å finne uansett merke Winchester har jeg ikke sett i salg på minst 18 måneder. Og når noe(uansett merke dukker opp) forsvinner det fort til fantasipriser om dagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akto Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 Er winchester-hetter spesielt bra? Har en del av de i SR og har ikke hatt noen tanker om å selge de. Jeg har brukt Federal, RUAG og CCI frem til nå, det har fungert bra så jeg har ikke kommet til Winchester ennå. Kan godt bytte likt med Federal i både SR og LR. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hylseguden Posted October 11, 2023 Author Share Posted October 11, 2023 Winchester er vel like gode som alle andre. På grunn av litt ulike 'egenskaper' mellom de forskjellige merkene er det greit å lade en oppskrift som har fungert godt, uten å endre variabler hvis det kan unngås. Det er en annen diskusjon, men litt av bakgrunnen for spørsmålet; i hvilken sjappe så man Win-hetter i salg sist? Takk for generøst tilbud om bytte. Skal først forsøke de vanlige kanaler, om det bare demrer hvor de ble kjøpt/sett i handel sist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rugerdud Posted October 11, 2023 Share Posted October 11, 2023 Hylseguden skrev (12 minutter siden): men litt av bakgrunnen for spørsmålet; i hvilken sjappe så man Win-hetter i salg sist? Som jeg nevnte lenger opp i tråden. Har ikke sett Winchester hetter på ca 18 måneder i butikker her til lands. Det ser du også på prisene i de som fortsatt har de på nettsidene men "ikke på lager" merke på seg. 50-70 øre er det leeeenge siden du fikk tennhetter for Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hylseguden Posted October 11, 2023 Author Share Posted October 11, 2023 2 hours ago, Rugerdud said: Det ser du også på prisene i de som fortsatt har de på nettsidene Hvilke sjapper har dem fortsatt på nettsidene / har pleid å føre win-hetter? Det er nettopp det jeg forsøker å finne ut av. Takknemlig for noe konkret, hvis du vet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rugerdud Posted October 11, 2023 Share Posted October 11, 2023 (edited) Hylseguden skrev (43 minutter siden): Hvilke sjapper har dem fortsatt på nettsidene / har pleid å føre win-hetter? Det er nettopp det jeg forsøker å finne ut av. Takknemlig for noe konkret, hvis du vet. eks: 1000 hetter for 630kr. DET er lenge siden dette var på lager https://www.wingevapen.no/product/winchester-primers-small-rifle-6-tennhetter/ Edited October 11, 2023 by Rugerdud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Humbo Posted October 11, 2023 Share Posted October 11, 2023 (edited) Eg har tidlegare sett Winchester-hetter hjå Brownells.no, pvas.no og Jaktkroken.no i alle fall. Edited October 11, 2023 by Humbo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hylseguden Posted October 12, 2023 Author Share Posted October 12, 2023 Takk for tips, @Humboog @Rugerdud. Knallene kommer jo på lager igjen en gang, så da er det kjekt å vite i hvilken retning man skal spane. Jaktkroken var ukjent, men ser ut som ei veldig bra sjappe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts