Jump to content

SR-hetter, Winchester. Hvor handle/bestille?


Hylseguden

Recommended Posts

Er winchester-hetter spesielt bra? Har en del av de i SR og har ikke hatt noen tanker om å selge de. Jeg har brukt Federal, RUAG og CCI frem til nå, det har fungert bra så jeg har ikke kommet til Winchester ennå. Kan godt bytte likt med Federal i både SR og LR.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Winchester er vel like gode som alle andre. På grunn av litt ulike 'egenskaper' mellom de forskjellige merkene er det greit å lade en oppskrift som har fungert godt, uten å endre variabler hvis det kan unngås. Det er en annen diskusjon, men litt av bakgrunnen for spørsmålet; i hvilken sjappe så man Win-hetter i salg sist?

 

Takk for generøst tilbud om bytte. Skal først forsøke de vanlige kanaler, om det bare demrer hvor de ble kjøpt/sett i handel sist.

Link to comment
Share on other sites

Hylseguden skrev (12 minutter siden):

men litt av bakgrunnen for spørsmålet; i hvilken sjappe så man Win-hetter i salg sist?

Som jeg nevnte lenger opp i tråden. Har ikke sett Winchester hetter på ca 18 måneder i butikker her til lands. Det ser du også på prisene i de som fortsatt har de på nettsidene men "ikke på lager" merke på seg. 50-70 øre er det leeeenge siden du fikk tennhetter for ;) :P 

Link to comment
Share on other sites

Hylseguden skrev (43 minutter siden):

Hvilke sjapper har dem fortsatt på nettsidene / har pleid å føre win-hetter? Det er nettopp det jeg forsøker å finne ut av. Takknemlig for noe konkret, hvis du vet.

 

 

eks: 1000 hetter for 630kr. DET er lenge siden dette var på lager ;) https://www.wingevapen.no/product/winchester-primers-small-rifle-6-tennhetter/

Edited by Rugerdud
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...