Jump to content

Nån som skjuter luftvapen i en klubb i østfold eller oslo området?


SWEcerb

Recommended Posts

Tenker du hovedsakelig rifle eller pistol?

 

Oslo Østre sportsskyttere (rifle) og Oslo pistolklubb bruker samme skytebane på Haugerud i Oslo.

 

I Østfold er det mange aktive rifleklubber, blant andre Krapfoss sportsskytterlag eller Fredrikstad minitayrskytterlag.

 

Forøvrig er Norges største og beste innendørs skyteanlegg som disponeres av Kisen minitayrskytterlag rett ved Kløfta nær Gardermoen.

Link to comment
Share on other sites

Skrueråmuttere skrev (1 time siden):

Sarpsborg pistolklubb skyter luftpistol hver tirsdag, kl 1800 for junior og 1930 for alle andre. 

Ok tack för info. Så luftpistol för vuxna efter 19:30 är det bara luft eller oxå krut då?

Google lite och fick bara upp info om junior.

Skjuter krut oxå men väntar på licens. Står och skjuter luft ensam här i vestby så hade varit kul och fått delat erfarenheter med andra.

 

Link to comment
Share on other sites

Biskopen skrev (1 time siden):

Tenker du hovedsakelig rifle eller pistol?

 

Oslo Østre sportsskyttere (rifle) og Oslo pistolklubb bruker samme skytebane på Haugerud i Oslo.

 

I Østfold er det mange aktive rifleklubber, blant andre Krapfoss sportsskytterlag eller Fredrikstad minitayrskytterlag.

 

Forøvrig er Norges største og beste innendørs skyteanlegg som disponeres av Kisen minitayrskytterlag rett ved Kløfta nær Gardermoen.

Tack för info. Glömde skriva att jag främst menade luftpistol, men kan gott tänka mig riffle oxå. 

Link to comment
Share on other sites

Skrueråmuttere skrev (8 timer siden):

Ja, når jeg rekker det, dvs sjelden. 

 

Jeg liker egentlig luftpistol veldig godt, synes jeg får mer ut av avtrekkstreningen enn med .22. 

Helt enig i detta. Fått möjligt o testa med er på tisdag kl 19.30. Vanligvis står jag bara ensam med luft på skjutbanan. 

Link to comment
Share on other sites

Skrueråmuttere skrev (På 29.9.2023 den 21.10):

Ah! I Sarpsborg har jeg inntrykk av at det er sånn passe fullt opp av gamlekara, de som faktisk driver klubben og har hver sin alarmsikrede politigodkjente våpenbunker. Og de er veldig bra folk.  

Var där igår. Väldigt nöjd med utrustningen och människorna 10/10

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...