SWEcerb Posted September 28, 2023 Share Posted September 28, 2023 Känns som det bara är jag som skriver här Men dom topicen säger nån som gör detta? Eller kanske mest ungdommar som gör detta? Verkar som luft är mycket större i sverige, men där är det svårare att få licens på krut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skrueråmuttere Posted September 28, 2023 Share Posted September 28, 2023 Sarpsborg pistolklubb skyter luftpistol hver tirsdag, kl 1800 for junior og 1930 for alle andre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biskopen Posted September 28, 2023 Share Posted September 28, 2023 Tenker du hovedsakelig rifle eller pistol? Oslo Østre sportsskyttere (rifle) og Oslo pistolklubb bruker samme skytebane på Haugerud i Oslo. I Østfold er det mange aktive rifleklubber, blant andre Krapfoss sportsskytterlag eller Fredrikstad minitayrskytterlag. Forøvrig er Norges største og beste innendørs skyteanlegg som disponeres av Kisen minitayrskytterlag rett ved Kløfta nær Gardermoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWEcerb Posted September 28, 2023 Author Share Posted September 28, 2023 Skrueråmuttere skrev (1 time siden): Sarpsborg pistolklubb skyter luftpistol hver tirsdag, kl 1800 for junior og 1930 for alle andre. Ok tack för info. Så luftpistol för vuxna efter 19:30 är det bara luft eller oxå krut då? Google lite och fick bara upp info om junior. Skjuter krut oxå men väntar på licens. Står och skjuter luft ensam här i vestby så hade varit kul och fått delat erfarenheter med andra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWEcerb Posted September 28, 2023 Author Share Posted September 28, 2023 Biskopen skrev (1 time siden): Tenker du hovedsakelig rifle eller pistol? Oslo Østre sportsskyttere (rifle) og Oslo pistolklubb bruker samme skytebane på Haugerud i Oslo. I Østfold er det mange aktive rifleklubber, blant andre Krapfoss sportsskytterlag eller Fredrikstad minitayrskytterlag. Forøvrig er Norges største og beste innendørs skyteanlegg som disponeres av Kisen minitayrskytterlag rett ved Kløfta nær Gardermoen. Tack för info. Glömde skriva att jag främst menade luftpistol, men kan gott tänka mig riffle oxå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWEcerb Posted September 29, 2023 Author Share Posted September 29, 2023 Skrueråmuttere skrev (21 timer siden): Sarpsborg pistolklubb skyter luftpistol hver tirsdag, kl 1800 for junior og 1930 for alle andre. Sänt dom en mail. Skyter du där? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skrueråmuttere Posted September 29, 2023 Share Posted September 29, 2023 Ja, når jeg rekker det, dvs sjelden. Jeg liker egentlig luftpistol veldig godt, synes jeg får mer ut av avtrekkstreningen enn med .22. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWEcerb Posted September 29, 2023 Author Share Posted September 29, 2023 Skrueråmuttere skrev (8 timer siden): Ja, når jeg rekker det, dvs sjelden. Jeg liker egentlig luftpistol veldig godt, synes jeg får mer ut av avtrekkstreningen enn med .22. Helt enig i detta. Fått möjligt o testa med er på tisdag kl 19.30. Vanligvis står jag bara ensam med luft på skjutbanan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skrueråmuttere Posted September 29, 2023 Share Posted September 29, 2023 Ah! I Sarpsborg har jeg inntrykk av at det er sånn passe fullt opp av gamlekara, de som faktisk driver klubben og har hver sin alarmsikrede politigodkjente våpenbunker. Og de er veldig bra folk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWEcerb Posted October 4, 2023 Author Share Posted October 4, 2023 Skrueråmuttere skrev (På 29.9.2023 den 21.10): Ah! I Sarpsborg har jeg inntrykk av at det er sånn passe fullt opp av gamlekara, de som faktisk driver klubben og har hver sin alarmsikrede politigodkjente våpenbunker. Og de er veldig bra folk. Var där igår. Väldigt nöjd med utrustningen och människorna 10/10 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torf Posted October 4, 2023 Share Posted October 4, 2023 (edited) Bærum Pistolklubb er vel en av de beste "luftklubbene". Deres luftbane ligger i kjelleren på Kolsås senter ved endestasjonen på T-banen. Veldig praktisk for alle. https://bpk.no/ Edited October 4, 2023 by Torf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWEcerb Posted October 5, 2023 Author Share Posted October 5, 2023 Torf skrev (11 timer siden): Bærum Pistolklubb er vel en av de beste "luftklubbene". Deres luftbane ligger i kjelleren på Kolsås senter ved endestasjonen på T-banen. Veldig praktisk for alle. https://bpk.no/ Tack för info. Men bor i vestby så slipper helst köra igenom Oslo mer än nödvändigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts