Jump to content

Silhuett (metallmål)


Hågensolberg

Recommended Posts

Hei skulle gjerne kjøpt noen metalsiluetter til pistolskyting evt litt rifle, ser da litt rundt på de typ «taktiske» mulighetene der av den type torsov. Noen som har en side dette kan bli kjøpt på som ikke sprenger lommeboka, sett litt på ubuy. Der har de noen silhuetter men usikker på siden. Tar gjerne tips og forslag 

Link to comment
Share on other sites

Nå er det lenge siden jeg har kjøpt stål, men kan tenke meg at plater skåret i den fasong du ønsker koster rundt 100,-/kg nå (da gjetter jeg ift prisstigningen), Normalt tegner en det en vil ha og går til et verksted.

 

Disse Sør-Stål AS | Sørlandets mest allsidige leverandør innen platebehandling (sor-staal.no) har stort sett laget alle gonger og selvanvisere vi har, og det er vel minst et par slike verksteder i enhver by i Norge.

 

 

K

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

M67 skrev (14 minutter siden):

Nå er det lenge siden jeg har kjøpt stål, men kan tenke meg at plater skåret i den fasong du ønsker koster rundt 100,-/kg nå (da gjetter jeg ift prisstigningen), Normalt tegner en det en vil ha og går til et verksted.

 

Disse Sør-Stål AS | Sørlandets mest allsidige leverandør innen platebehandling (sor-staal.no) har stort sett laget alle gonger og selvanvisere vi har, og det er vel minst et par slike verksteder i enhver by i Norge.

 

 

K

Takk for et utfyllende svar, tar kontakt å hører med disse 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...