Jump to content

Erverv av sports rifle


Larsen3835

Recommended Posts

hei det kan godt hende at dette er et veldig dumt spørsmål men jeg så at man må delta på en del stevner og slikt før man kan søke om semi automatisk rifle. men er påkrevd å delta på stevner etter dette? eller er det bare å gjøre de man må for å kjøpe også må man ikke delta mere? tusen takk for svar

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Carl Volt said:

Hva er poenget med å kjøpe børsa om du ikke skal konkurrere med den?  😛 
Kravet om jeg husker rett nå, er ett stevne i løpet av 5 år, etter du har ervervet våpent.

det er sant hehe, bare lurte i tilfelle jeg mister interessen litt eller ikke får tid i en periode. Takk for svar :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 9/29/2022 at 8:06 PM, Larsen3835 said:

det er sant hehe, bare lurte i tilfelle jeg mister interessen litt eller ikke får tid i en periode. Takk for svar :)

Går fint an å miste interessen eller ikke ha tid et år og to. Man har tråss alt intet mindre enn hele FEM ÅR på seg til å reise på en enkelt trening eller konkurranse. 
 

Om man først har brukt to år med treninger, konkurranser, reiser (inklusive level 3 stevne i DSSN) osv for å få den halvauto rifla kan man likså greit ta den med på banen en gang per femte år 😆
Mener man får varsel i god tid i forkant fra Politiet dersom de mangler resultatlister e.l. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...