Jump to content

Remington 1100 lader kun 2 av 4 skudd i rørmagasinet


Mazeking

Recommended Posts

Har en remington 1100 som har fungert utmerket. Da jeg var på skytebanen i går klarte jeg ikke å lade mer enn to skudd i magasinet. Tidligere har jeg fått inn 4 haglepatroner.

 

Litt usikker på hva jeg skal skru opp og hva jeg bør sjekke. Her er bilder av børsa uten forskjefte og pipe.

A2931063-0DA0-457B-9F0B-52CC03CEDEE7.jpeg

A8606BD9-438F-46D9-8059-6566597A475A.jpeg

79FE9FAF-6FAB-411A-8B59-2F21928840E4.jpeg

04FC9D80-B49C-4E5F-B12E-ED540B86D58B.jpeg

F496F196-C6A1-46CF-B4F5-5EFE9F2621B5.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Vil nødig leke med ladet ammo når jeg fikser på et våpen. Bør jeg kunne klare å få inn 4 klikkpatroner i magasinet? 
 

Var på Løvenskjoldbanen og ladet med Viper(?) stålhagl. Bilde av en slange på pakka. Det er den de selger standard på Løvenskjold. Har også sett samme ammo på XXL.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, gribben said:

 

 

Sikker på at du har samme lengde på patronene som når du fikk i fire stk? 


Ja har skutt med samme ammo før. Skal se på videoen når jeg kommer hjem. Så på et amerikansk forum at magasinfjæra kan flytte på seg. Våpenskapet mitt er 125 høyt og denne børsa går ikke inn så jeg skrur av løpet og forskjeftet før jeg setter den inn.

 

En kar på tidligere nevnte amerikanske forum hadde fått en bitteliten bulk i røret som gjorde at den ikke tok den siste patronen.

 

Setter meg ned og forsøker å skru opp magasinet i kveld. Får håpe det ikke spruter fjærer og simringer veggimellom …

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...