Jump to content

Matchguns


hipshot

Recommended Posts

Jeg har holdt en ny i hånda, uten å skyte, og den kjennes og ser bra ut. Etter å ha lest det meste av info jeg kom over på nettet fant jeg ut at den ikke passer mitt behov, jeg finner ingen måte å øke magasinkapasiteten fra 5 til 6 skudd, noe som gjør den lite egnet for skyting i norske konkurranser. 

Link to comment
Share on other sites

2 stk 22(den ene kjøpt ny i fra Hunters House, da dette var før BørseLars hadde agenturet, den andre kjøpt brukt til veldig hyggelig pris)

1 stk 32(også kjøpt brukt)

 

Hadde alltids kjøpt fripistol og luft fra Matchgun dersom jeg kommer over brukt til riktig pris(eller lottoen går inn)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, skjef said:

Har .22 som går godt. Ikke sett behov for å endre på magasinet, da det er bare å slippe en patron ned i vugga før magasinet settes på plass ved feltskyting.

Det er også en mulighet, synes det er litt dårlig plass til det bare. Brukte to magasin er ihvertfall knotete...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har den gml RF-E også med 4 skruer. Har skjønt det dertil at de nye RF har en annen og enklere måte, men ikke sett noe annet enn en rask video på det.

 

Syntes heller ikke det er noe stri jeg heller, men tar noen ganger veldig av når jeg pusser den. Typ slår ut pinner i toppen for å få ut delene og gjør alt klinisk reint. OCD-light... 🤣

 

RF og Bullseye har vel i tillegg også rekyldemper a la Pardini(tungstenvekter med fjører) for å dempe rekylimpulsen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...