Jump to content

Pris på Howa pakke.


ØysteinK

Recommended Posts

Kjøp Howa istedet for Remington er nå mitt råd. Har en Howa houge i 308 selv og med 155 grs sierra palma match og en dose Vithavouri N-540 Samler den hull-i-hull på 130 meter. Og det enedte jeg har gjort med børsa er å justere avtrekket. Det er faktisk bare EI kule jeg ikke har fått noe særlig til og det er naturalis 170 grs. Men nå har jeg funnet ei lading til elgen med den kula også, så med andre ord, den spiser ALT! Løpet mitt gir god hastighet også.

Akkurat det samme er det med broderns Howa Lightening i 308. Spiser alt og stort sett alt har samme treffpunkt :D

Link to comment
Share on other sites

Howa er et våpen med svært god presisjon, ingen tvil. Svært god skytekomfort er det også på Howa. Men nå skal det jo sies at Remington også er kjent for å være preis.

Men det som får meg til å velge Howa framfor Remington er at sikringen på Howa sikrer hevearmen, noe Remington sine sikringer ikke gjør, irriterende nok. Kjenner en del Remingtoneiere som stadig vekk opplever at sluttstykket står i bakre stilling når de er på jakt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg finner ikke denne testen noe annet sted, men jeg syns den teller ganske tungt hvis man skal sammenligne Howa 1500 mot Remington 700:

http://jaktdepotet.iblad.no/flash/?catid=11 (se side 3)

 

Irrelevant, men dóg: -Min eldste Howa låser ikke hevarmen, men det er ikke noe problem da jeg har børsa fastspent på sekken uladd og spent under vinterjakt rype. Så anvendelse teller jo litt.

 

EDIT: http://www.testfakta.se/Article.aspx?a=16439 Det stod jo i katalogen, för sjutton :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...