Jump to content

Søkt om to kaliber, på innvilget søknad nevnes bare ett.


Espenws96

Recommended Posts

Hei!

Som en ung og fersk jeger er ikke dette med detaljer rundt våpensøknad så veldig intuitivt. 
Jeg sendte inn søknad til politiet i sør-øst for noen uker siden på 30-06. Dette angret jeg på da jeg fant ut at jeg kunne søke fler kaliber under samme tidspunkt for prisen av én.

Jeg ringte inn og fikk beskjed om at jeg kunne avbryte søknaden også heller legge til nye. (både 30-06. og 308.) Som jeg selvfølgelig gjorde. 

Idag er dagen hvor den innvilgte søknaden lå i postkassen, men den nevner ingenting om 308. Bare 30-06. 
Kan jeg forstå dette som at begge søknadene er godkjente? Har jo betalt..

Link to comment
Share on other sites

Espenws96 skrev (2 timer siden):

Betalte med en gang jeg fikk regningen på e-post. 

Når fikk du da regningen?

Hvis du sendte to søknader skal du få to søknader tilbake. Det kan ta litt tid fra du betalte til at søknadene kommer.

Edited by bbdg
Link to comment
Share on other sites

Espenws96 skrev (18 timer siden):



Idag er dagen hvor den innvilgte søknaden lå i postkassen, men den nevner ingenting om 308. Bare 30-06. 
Kan jeg forstå dette som at begge søknadene er godkjente? Har jo betalt..

Hvis du sendte to søknader skal du få to søknader i retur.

Har du fått bare en i retur er nok det beste å kontakte våpenkontoret. (politiet)

Espenws96 skrev (9 timer siden):

"hvis du søker 2 forskjellig kaliber med kort mellomrom, trenger du bare å betale én avgift." 

Dette har jeg aldri hørt om. Ring å snakk med de, om hvorfor bare en søknad er kommet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...