Jump to content

Rødpunktsikte montert framme på løpet


stigamundsen

Recommended Posts

Går og lurer på om det er praktisk mulig å montere eit rødpunktsikte fremme på løpet (ala scout-rifle) og få montert dette så lågt at det er mogleg å sjå dei åpne sikta i nedre del av rødpunktsiktet? I mange tilfeller går det an å heve dei åpne sikta litt. I mitt hovud høyres dette ut som ein fantastisk ide.

 

Nokon som har tenkt samme tankane/prøvd det ut? Om det lar seg gjere reint teknisk (er vel eit spørsmål om penger) så det einaste eg kjem på som kan vere fluga i suppa er at siktebildet i rødpunktsiktet vert litt "travelt". 

 

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal du ha "cowitness" med siktene? Aimpoint Micro er jo alt du trenger. Høyde har lite å si for slike sikter.

 

Rent praktisk ville jeg prøvd å fått frest inn 11 mm svalehalespor, da kan Microen monteres rett på med riktig montasje. Hvorvidt det er lurt å frese spor inn i pipa og montere optikk rett på er jeg litt mer usikker på.

 

Ole

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tanken var å ha backupsikter utan å måtte ha hurtigfeste på raudpunkten. 

 

Trur kanskje ikkje eg ville gått for å frese spor i pipa, men å modifisert eit løpsmontert express baksikte kunne kanskje gått? Frest dette ned til 11mm spor? Hmmm...

 

Har fått montert eit raudpunktsikte på ei slik scout-skinne på bøylebørsa. Og følelsen av å gå med denne i eine hand utan å måtte ta hensyn til ein kikkert som er i vegen for tommelen er heilt himmel :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt brukt for backupsikte en gang på jakt, da kikkerten hadde fått juling og ikke var til å stole på. Er derfor helt med på tanken.

 

Det er absolutt mulig å kunne se jernsiktet gjennom rødpunktsiktet, en kollega av meg hadde tjenestevåpen satt opp slik i mange år og var fornøyd med det. Ulempen, slik jeg ser det, er at man ved knust eller dugget/frossent/skittent glass ikke ser jernsiktet likevel. Så da må man ha en eller annen løsning på å kunne fjerne rødpunkten i felt, uansett.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hmmmm.. det var da voldsomt til gode argumenter mot🧐🤪 Det er nok kanskje ikkje nokon veg unna hurtigmontasje. Om ein ikkje lagar eit lite «gøyme» for ein umbrakonøkkel. Og då fell uansett behovet for «co witness» vekk. Men å montere raudpunkten fram på løpet må eg prøve, tenkjer eg. Takk for innspel!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...