Jump to content

Begrensning på størrelse av innlegg og bilder?


Poacher

Recommended Posts

--> Til driftansvarlig etc...

 

Finnes det noen begrensning på størrelse/lengde av innlegg her på kammeret?

Årsak til at jeg spør er for minn tråd begynner å bli laaang, og jeg er ikke ferdig enda :mrgreen: Bare slik at jeg ikke går tom før plass og må begynne å flette inn andre steder enn i 1.innlegg.

Nå har jeg riktig nok "holdt" av plass i innlegg no.2#, men det er tiltenkt innskyting osv...:wink:

 

Prosjekt Langholdsrifle

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Takker for info. Hadde ikke sett den :oops: Men jeg aner jo ikke, hvor mye plass jeg har brukt

ved å kopiere og lime inn i word kan du sjekke hvor mange tegn du har brukt. hittil har du brukt 17866 tegn (med mellomrom) det er uten bilder (mulig du må regne med adresseteksten til bildene også)

Link to comment
Share on other sites

Årsak til at jeg spør er for minn tråd begynner å bli laaang, og jeg er ikke ferdig enda :mrgreen: Bare slik at jeg ikke går tom før plass og må begynne å flette inn andre steder enn i 1.innlegg.

Nå har jeg riktig nok "holdt" av plass i innlegg no.2#, men det er tiltenkt innskyting osv...:wink:

Bare kjør på Poacher.

De svarene du har fått etter ditt første innlegg blir bare dyttet over til neste side.

Blir førsteinnlegget ditt lenger enn en hel side, finnes det en løsning for det også.

 

Spennende prosjekt du har på gang, forresten. :D Får håpe du blir fornøyd og beholder børsa en stund denne gangen. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Takker.

 

Fortsetter i samme tråd og har forandret litt på overskriften...

Er det noen grunn til at alle bildene er "klikkbare" og ikke vises i "fullscreen", slik det blir hvis du f.eks klikker på [utskriftsvennlig visning] ??

 

Bildene og trådene ville blitt mye bedre med dette, syntes jeg!

Link to comment
Share on other sites

Det er automatikk i den resizingen av bildene.

Med tanke på hvor mye plass du hadde brukt hvis det ikke hadde vært det. :mrgreen:

Sånn er det.

Men jeg veit akkurat hva du mener. Jeg har noen bilder på forumet og portalen selv også, som nyttige detaljer ikke kommer med på grunn av resizingen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...