Jump to content

Hvordan er kvaliteten på en Remington 700 sendero?


Brisk

Recommended Posts

Hei

"Behovet" for ei magnumbørse har plutselig blitt sterkere og i den forbindelse så lurer jeg litt på om man tar en skivebomm med å kjøpe en sendero i 300 wm. Er en som sleger ei sendero sf til en 8-9k og da lurer jeg på om dette er ei rifle som er verdt å kjøpe eller om man heller bør styre unna. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lillebroren VSFen. Kort oppsummert. "Løp og kjøp" om du skal leke deg på banen og lange hold. Meget bra børse til slikt, men til jakt blir den for stor og tung.  Kvalitet og presisjon kan vel beskrives som "mye for pengene"

Edited by asterix
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, asterix said:

Jeg har lillebroren VSFen. Kort oppsummert. "Løp og kjøp" om du skal leke deg på banen og lange hold. Meget bra børse til slikt, men til jakt blir den for stor og tung.  Kvalitet og presisjon kan vel beskrives som "mye for pengene"

Om det bare er vekta som er ett minus så blir det handel ;) Skal man først skyte på litt avstand så er det behagelig å ha det tungt, og når den evt blir med på jakt- ja da får jeg vel heller kompensere med å gjøre skytter "lettere" xD Jakter man i åpent lende så havner jo rifla i sekken 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...