Jump to content

.22lr for spesialpistol


orlogs

Recommended Posts

Jeg har nettopp fått tilbake en .22lr Star Sport F, etter at den er bygget om til å passe i kassa for spesialpistol. Veldig fornøyd med resultatet, men som ventet ble den mer kilen på ammo. CCI standard gir utkaster/mating problemer. Thunderbolt går stort sett, men med en og annen funksjonsfeil som gjør at jeg ikke vil bruke den i konkurranse. En high speed fra RWS fungerer helt knirkefritt, men blir i overkant dyr for meg til mengdetrening. Noen her som har anbefalinger til "god og billig" (hvis det finnes) high speed ammo ?

 

20210614_173722.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

CCi Minimag, men er dyr den og. Bruke Thunderbolt til konkurranse og annet billig ammo til trening. I min, også PPK, er renslighet en dyd.:shock:

 

Hvis ikke den får en dusj med wd40 og litt fjerning av shit begynner den og hikke etter 150 skudd. Før det fungerer den gjerne med billig Top Shot og. Men jeg tror jeg kanskje har litt utfordringer med slitte magasiner og uten at jeg har forsket på det.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, orlogs said:

Jeg har nettopp fått tilbake en .22lr Star Sport F, etter at den er bygget om til å passe i kassa for spesialpistol. Veldig fornøyd med resultatet, men som ventet ble den mer kilen på ammo. CCI standard gir utkaster/mating problemer. Thunderbolt går stort sett, men med en og annen funksjonsfeil som gjør at jeg ikke vil bruke den i konkurranse. En high speed fra RWS fungerer helt knirkefritt, men blir i overkant dyr for meg til mengdetrening. Noen her som har anbefalinger til "god og billig" (hvis det finnes) high speed ammo ?

 

20210614_173722.jpg

Får ikke frem bildet, skulle gjerne sett denne saken :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Du må lagre bildet ditt lokalt på pc'en og så legge det ved som et vedlegg til posten. Det ser ut som du har linket til noe som ligger på din stelenor epost, det er det jo kun du som har tilgang til og da fungerer ikke linken for andre.

Edited by TheEdge
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...