Jump to content

Romjulsjakt i Sverige 2008.


SS HUNTER

Recommended Posts

Jeg bor i sverige, men annen juledag trur jeg halve Norge kommer på jakt :lol: Fire mann og tre hunder har meldt sin ankomst enn så lenge og det er ikke umulig at det blir noen fler som ringer för jula er overstått :wink:

 

kommer en 1 juledag å,,,,,, :mrgreen: (men kanskje ikke til deg da) men til swiden skal jeg,,,,

Link to comment
Share on other sites

Hva koster en kosetur som dette?

 

Er med i et jaktlag i Säffle kommune og betaler 3500 SEK pr. år for all jakt inkl. hytte.

Jeg og en svensk kompis skal jage og har 1 okse og 2 kalver igjen på kvota. Egentlig er det fri kalv, men elgstammen i området er i fritt fall, og da må man stramme inn litt.

Får uansett elgjakt ut januar tenker jeg :D

 

Villsvinjakta er jeg invitert ned på, så det eneste jeg betaler der er kjøring til og fra.

 

Ellers ligger vel jakta i Sverige på 2-300 SEK pr dag for jaktkort, litt avhengig av hvor du drar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bor i sverige, men annen juledag trur jeg halve Norge kommer på jakt :lol: Fire mann og tre hunder har meldt sin ankomst enn så lenge og det er ikke umulig at det blir noen fler som ringer för jula er overstått :wink:

 

kommer en 1 juledag å,,,,,, :mrgreen: (men kanskje ikke til deg da) men til swiden skal jeg,,,,

 

 

Nei julaften og förste juledag jaktes det av tradisjon ikke i jaktlaget mitt på den her siden av grensa, men andre juledag er det stor jakt med mye folk og svaert hyggelig stemning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...