Jump to content

Førstegangs bjørnejeger, bør ein gå for svart eller brunbjørn?


magnum_mauser

Recommended Posts

I desse corona-tider får ein prøve og tenke langt fram og på noko positivt. Eg har økonomi til - og foreløpig tid til å realisere ein jakttur. Men med små barn i hus og fleire på veg, so må ting planleggast og bestillast snart - hvis ikkje renner det ut i sanden. Og mange operatører har no gode tilbud der ein bestiller og får reise når det passer (pga corona).

 

Det ultimate hadde vore bøffel, det er det eg alltid har drømt om. Men eg har ikkje det våpenet eg ønsker og ha på ei slik jakt - og 100 000,- +++ har eg økonomi til, men det er feil tidspunkt i livet for å bruke so mykje penger på sjølvrealisering.

 

Men bjørn står også høgt på lista og det er lettare å forsvare prisen på bjørnejakt. 

Men eg er ingen troféjeger, det eg er ute etter er opplevelsen, det og ha skutt ein bjørn og det og oppleve noko anna enn å klarte i vestlandslier og drukne i vestlandsmyrer på hjortejakt.

 

Om det blir posteringsjakt plager meg heller ikkje, då eg forbinder jakt med beinhardt arbeid her heime, og derfor har eg ingen behov for at jakta må være eit blodslit for at eg skal føle at det er skikkelig jakt. Men eg har lest om bjørnejakt på søppelfyllinger og det verste var om jakt på bjørner som var dopa, slik at jakta vart enklare - eg er ikkje der! 

 

Det er i utgangspunktet brunbjørn eg har tenkt på, og eg har fått eit tilbud på ca 65 000,- for jakt i Kroatia.

Men eg ser at dersom eg "går ned til" svartbjørn, so er prisen omtrent det halve. Og det er derfor eg prøver å finne ut om det er verdt å betale over det dobbelte for brunbjørnen? Eg bryr meg som sagt mindre om troféer, men eg vil ha opplevelsen, det å ha skutt ein bjørn - og at eg faktisk får bjørnen når eg først reiser.

 

Er her jegerer med erfaring frå jaktreiser og bjørnejakt som kunne tenkt seg å dele sine tanker om dette?

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg ingen bjørnejeger, men har bodd og jobbet i British Columbia, og i den forbindelse vært en god del på Vancouver Island.
Det er riktignok en del år siden, men Vancouver Island hadde, og har kanskje fortsatt den beste bestanden av svartbjørn i Canada.
Dessuten er dette en utrolig vakker plass med vill og spennende natur.
Stor skog står helt i fjæresteinene, og det finns store områder hvor det har vært hogd ut tømmer hvor det er god oversikt og fint å drive spot and stalk - jakt på bjørn.
Det er også mange elvesletter mot havet hvor bjørn ofte søker etter mat.
Greit å reise dit, fly til Vancouver og ferge over til Nanaimo på Vancouver Island.
Anbefaler i hvert fall å ta Vancouver Island med på lista over aktuelle steder.
http://geog.uvic.ca/viwilds/iw-bear.html

https://vancouverislandoutfitters.com/hunts/black-bear-spring

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...