Jump to content

Stevner hos Eidsvoll SS


K-pro

Recommended Posts

OPPDATERT 04. januar 2009:

 

Utenom treninger er følgende datoer satt:

 

Søndag 8 februar blir det pistol Level 1.

 

Søndag 01 mars blir det Haglestevne, Level 2.

 

Søndag 21 juni er det søkt om Rifle Level III.

 

Kun forhåndspåmelding via web.

 

Info / påmelding vil følge snart på vår hjemmeside:

http://www.eidsvollss.no, velg Terminliste.

 

Mvh

Jon Andre

Leder, ESS-GPS

____________________________

NFPS, NROI, NSF, NJFF, DSF

 

jong@jag.as

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Utenom treninger er følgende datoer satt:

 

Søndag 01 mars blir det Haglestevne, Level 1 (jobber med oppgradering til Level II).

Søndag 8 februar blir det pistol Level 1.

Søndag 14 juni er det søkt om Rifle Level III (PS! Dato kan muligens bli 1-2uker frem i tid).

Kun forhpåndspåmelding via web.

Info / påmelding vil følge snart på vår hjemmeside:

http://www.eidsvollss.no, velg Terminliste.

 

Mvh

Jon Andre

Leder, ESS-GPS

____________________________

NFPS, NROI, NSF, NJFF, DSF

Link to comment
Share on other sites

blir bare litt kleint å stille med 870n mot dere gutta som har benelli med "magbrønn" og hurtigladere...

men det blir toppers likevel, ser frem til å få skutt hagle!

 

Det er jo opp til fire divisjoner, regner med det vil bli folk i alle, untatt muligens Modified

 

Og så lenge man ikke har noe rødpunkt eller noe sånt stasj på punmpehagla, så vil man uansett skyte i Standard klassen hvis det ikke bli noen egen manuell klasse

Link to comment
Share on other sites

Vi skal selvfølgelig ha en manuell klasse 8)

 

Se forøvrig at det pr nå er et level 1, med mulighet for oppgradering til level 2 invitational...får se hva vi får til :D

 

Det vil vel være lite lurt med et Level 2 invitational. Både pga at det vil muligens være brudd på IPSC reglene, samt at med så få som arrangerer hagle i Norge, så vil det være en fordel å få med så mange som mulig

Link to comment
Share on other sites

Vi skal selvfølgelig ha en manuell klasse 8)

 

Se forøvrig at det pr nå er et level 1, med mulighet for oppgradering til level 2 invitational...får se hva vi får til :D

 

Det vil vel være lite lurt med et Level 2 invitational. Både pga at det vil muligens være brudd på IPSC reglene, samt at med så få som arrangerer hagle i Norge, så vil det være en fordel å få med så mange som mulig

 

Foreløpige planer er:

MD er Beerman (med meg som assisterende).

Level 2.

8 stager.

120 skudd.

 

Oppdateringer vil følge på terminlisten til eidsvollss.no om en stund, hvor all "offisiell" info vil ligge.

 

 

Mvh

Jon Andre

Leder, ESS-GPS

Link to comment
Share on other sites

ser man det, nå har jammen glenn og MMY sagt seg villige til å være med å arrangere haglestevne.

 

KJEMPEBRA GUTTER!!!!

 

vi klarer vel alltids å finne en dato som passer :D

 

Schwein... sånn er det å være stor i kjeften..... :?

 

blir bare litt kleint å stille med 870n mot dere gutta som har benelli med "magbrønn" og hurtigladere...

men det blir toppers likevel, ser frem til å få skutt hagle!

 

Stiller med 870 jeg og, så du er i hvertfall ikke alene! ;)

Link to comment
Share on other sites

Glenn; vi skal seffern ha en manuell klasse der auto og hurtigladere ikke passer inn 8)

 

GOOD! 8) For alt jeg har å stille med er en 870 med 28" løp og 6 skudds sidesaddle.

Får bare håpe jeg får fatt i den magasin forlengeren jeg går og venter på, ellers blir det mange ventepauser mens jeg lader 5 og 5 gitt.

 

PS! Noen som har et 870 løp cal 12 å selge? noe som er litt kortere og mer "håndteringsvennlig" enn 28"? (evt. låne bort noen timer?)

Link to comment
Share on other sites

PS! Noen som har et 870 løp cal 12 å selge? noe som er litt kortere og mer "håndteringsvennlig" enn 28"? (evt. låne bort noen timer?)

Ligger en 870 på finn nå (til 2000 spenn), kanskje du kan få kjøpt løpet av ham? (+reservedeler)

 

Jeg trenger et løpsett til en baikal N*-27 OU med to avtrekker jeg... :D

Link to comment
Share on other sites

en av de fasinerende sideeffekten med praktisk hagle er jo trangen til å få lengere løp på haglene :D

 

Kan være greit å ikke ha alt for kort løp ja.... :D

 

Kan være greit å ikke ha alt for langt løp også ja ;) Det er jo som å håndtere en fluefiske stang..... :roll:

Link to comment
Share on other sites

24" til 26" er perfekt. Kort nok til å håndtere, og langt nok til å få ordentlig sikteradie og rekylkontroll

24" er dessuten minste tillatte løpslengde om man vil til England og konkurere, og det vil man jo 8)

 

Dagfinn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...