Jump to content

European Rifle Championship 2009


ComKFOR

Recommended Posts

Da var påmeldingen til EM oppe og går.

 

Jeg er naturligvis påmeldt allerede og sitter akkurat nå og pakker klart utstyret :)

 

Håper å se dere der.

 

 

http://www.erc2009.no

 

IPSC Norway is pleased to invite all IPSC shooters for the first time ever to the European IPSC Rifle Championship. It will be held near the city of Kongsberg, with its beautiful sights and exciting history. We are blessed by the armed forces of Norway, and we have been given access to the facilities of Heistadmoen Military Camp. This will provide us with the opportunity to give you the best possible Rifle match in nice surroundings.

 

We are aiming for 20 high quality stages, with fun and challenging shooting. You will have 4 days of shooting and one day off.

Link to comment
Share on other sites

Påmeldt, men nauden :roll: som jeg er så meldte jeg meg på mainmatch, retter seg vel med en mail til en aller annen etterhvert.

Kan bli morro dette, men nå bør infoen komme som perler på en snor... hehe. Har vært rimelig stille ang dette frem til nå, og da er det vanskelig å skaffe hjelpemannskaper fra klubbenes medlemmer, men med vold og vaselin så går det meste :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Kan sikkert hjelpe til under pre-match jeg også. Har ikke mye skills, men veit sjøl at alt av hjlep stort sett trengs :mrgreen:

 

Men 350 euro?? jaja.. koster å værra kar 8)

 

Da skyter du prematch og jobber main i steden, så sparer du pengene og vi får hjelpa der vi trenger den mest. Vinn - vinn.

 

/D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

tiltredes! hadde gjerne skutt EM rifle om det hadde hatt en vagt fornuftig påmeldings avgift. (ca halvparten...) Vil heller skyte praktisk hagle em da... Lurer på om jeg kan få sportspermisjon fra jobben :P

 

Har du transport planer nedover til CZ?

Link to comment
Share on other sites

tiltredes! hadde gjerne skutt EM rifle om det hadde hatt en vagt fornuftig påmeldings avgift. (ca halvparten...) Vil heller skyte praktisk hagle em da... Lurer på om jeg kan få sportspermisjon fra jobben :P

 

Har du transport planer nedover til CZ?

 

Det blir vel automobil. Foreløpig er det 5 påmeldte til EM hagle(Norske)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...