Jump to content

Blinker


kystjeger

Recommended Posts

Lastet ned blinkene i linken som ble lagt ut i et av innleggene. Der var det mye rart gitt. Kom på en ting jeg har lurt på en stund.

 

Hva er tanken bak det jeg har inntrykk av at er den "typiske" BR-blinken? Da mener jeg den med vanlig bullseye, men med en firkant i toppen. Hva bruker man firkanten til og hvorfor er den plassert i toppen av et bullseye?

Link to comment
Share on other sites

Takker alle for svar. Har en annen ting også som jeg lurer på. Skulle vel lagt det inn på et nytt emne. Er ikke så vant med dette. Hva pusser dere løpet innvendig med. Noen sier crc våpenolje og heller bruke messingbørste en gang i blandt . En skulle ikke bruke solvent oljer da dette sliter på løpet.? Kjøpte våpenolje super 1 . En olje som Norma leverer. Det står på flasken Forbedrer presisjonen. Stor molekylstyrke. Hindrer fastbrenning. En skulle visst ikke slite løpet så mye ved bruk av denne olje. En pusser løpet med olje før en skyter. Noen som har erfaring med denne.?

Link to comment
Share on other sites

Ja du burde legge dette under en annen tråd. For eksempel denne:http://kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=3099&p=131171&hilit=puss#p131171

 

Gjør du ikke det vil du neppe få særlig vettuge svar annet enn slikt som jeg skriver her. Det er for øvrig skrevet utrolig mye om løpspuss fra før, så hvis du bare søker på "løpspuss", "pussing", "pusse løp" eller noe i den duren burde du få opp en mengde informasjon om det du lurer på.

 

Men spørsmålet om den oljen du nevnte passer altså best under tråden jeg linket til..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...