Jump to content

Rem700 stille avtrekk?


caveman

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Jewel er sykt gode avtrekk til Remington 700, men det koster desverre. Uten å ha sjekket pris på stående fot tenker jeg du må ut m rundt 3000,- for avtrekket. Er jeg langt unna folkens???

 

Selv skippa jeg Jewel og bytta et bra tuna og modifisert orginalavtrekk til Shilen, å herregud for en forskjell. Til tross for at mitt orginale avtrekk var bra, ble Shilen langt bedre. For 2 år siden fant jeg det for 98$ i USA, og da slipper man som kjent den 100$ regelen for eksport ut fra USA. Pris i Norge ligger vel rundt ca 1500,-

 

Jewel er vel bedre enn Shilen ja, men personlig mener jeg Shilen er så bra at jeg ikke var villig til å betale mellomlegget

 

EDIT; det er meget enkelt å bytte avtrekker på Rem 700 selv. Du banker ut 2 låsepinner og setter inne det nye avtrekket.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke føler deg kompetent til å justere avtrekket selv, eller hvis du ikke vil bruke penger på et nytt avtrekk, så få en børsemaker til å gjøre det fr deg. Jeg fikk mitt justert til 1,1 kg og det ble et meget bra avtrekk :D !

 

Vil også påstå at originale Remington avtrekk blir ganske så bra når de er justert av noen som kan det..

Link to comment
Share on other sites

Jewel er sykt gode avtrekk til Remington 700, men det koster desverre. Uten å ha sjekket pris på stående fot tenker jeg du må ut m rundt 3000,- for avtrekket. Er jeg langt unna folkens???

.

 

 

Låser dette avtrekket hevearm når sikring er på

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...