Jump to content

Innomount QD-montasjer


Midt-I

Recommended Posts

Sitter bra, men vær forsiktig med å klemme for mye på den når den ikke er på børsa. Klemte igjen hendelen på min og da fløy fjær, kule og hele sulamitten ut.. Har prestert å få et til et par ganger, men bytta kula med et hagl som var litt større, og etterpå har jeg ikke hatt problemet..

Link to comment
Share on other sites

Fant en video som svarte på en del spørsmål. Det ser ut som man kan justere selv hvor stramt åpne/lukke-mekanismen skal sitte. Det trengs imidlertid verktøy for å justere dette.

 

Skjønner fremdeles ikke om stramheten vil variere utifra bredden på picainnyskinnen, eller om stramheten er en helt egen innstilling på kikkertmontasjen (uavhengig av målene på picatinnyskinnen)?

 

 

På 3.3.2020 den 10.09, vannebo skrev:

Sitter bra, men vær forsiktig med å klemme for mye på den når den ikke er på børsa. Klemte igjen hendelen på min og da fløy fjær, kule og hele sulamitten ut.. Har prestert å få et til et par ganger, men bytta kula med et hagl som var litt større, og etterpå har jeg ikke hatt problemet..

 

Kunne du vist med et bilde hva du mener? Bør jo være mulig å fikle med ting uten at fjærer flyr.. (dårlig design?)

 

Edited by Midt-I
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...